سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

کریستن استوارت شباهت زیادی به پرنسس دیانا در عکس های جدید اسپنسر دارد.

روزهای او به عنوان بلا سوان مدتهاست که سپری شده است ، زیرا کریستن استوارت از Cullens به تاج رسیده است.

عکس های جدید از مجموعه فیلم بعدی کریستن ، اسپنسر ، شباهت عجیب او به پرنسس دیانا را که در فیلم سلطنتی آینده بازی می کند ، تأکید می کند.

این عکسها که در روز پنجشنبه ، 25 فوریه منتشر شد ، نشان می دهد که این بازیگر 30 ساله کاملاً می تواند مدل موهای بلوند پشمالوی دیانا را داشته باشد. 

کریستن برای صحنه ای خیابانی در خیابانی شلوغ ، بلیزر قرمز و سبز شطرنجی و عینک آفتابی پوشید. این لباس یادآور لباس خاصی بود که دیانا 29 ساله در ژانویه 1989 ، زمانی که شاهزاده هری 4 ساله و پرنس ویلیام 6 ساله بود ، می پوشید.

فیلم دیگری کریستن را با دامن مخملی و جوراب شلواری مشکی نشان می دهد.

Kristen Stewart, Princess Diana, Spencer

ماه گذشته ، طرفداران اولین عکسهای ستاره خوشبختترین فصل را در نقش شاهنشاهی فقید انگلیس دیدند . 

طبق گزارش اسپنسر  در این فیلم به کارگردانی پابلو لاراین ، سالی هاوکینز و شان هریس نیز بازی می کنند.

انتظار می رود این فیلم درباره روابط پرتنش  او  با همسر سابقش ، پرنس چارلز باشد. آنها در آگوست 1996 رسماً طلاق گرفتند و او یک سال بعد در یک تصادف رانندگی  ، درگذشت.

، کریستن همچنان ثابت می کند که چرا کاملاً مناسب بازی در نقش این  رهبر محبوب ، نیکوکار و مادر است.

سال گذشته ، کریستن با جیمی کیمل در مورد نحوه آماده سازی این قسمت صحبت کرد و اعتراف کرد که نسبت به پرنسس دیانا احساس “محافظت” می کند..

این ستاره درباره آنچه اسپنسر پوشش خواهد داد ، توضیح داد: “فیلم من طی سه روز اتفاق می افتد ، و این همان تصور درونی شاعرانه از آنچه ممکن است احساس شده باشد به جای دادن اطلاعات جدید ، مانند آنها است. ما همچنین او را دوست داریم. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا