سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمادسته‌بندی نشدهسینمای جهان

فیلمبرداری Fast & Furious 9 به زودی آغاز خواهد شد

وین دیزل در صفحه اینستاگرام خود رسما اعلام کرد فیلم‌برداری Fast & Furious 9 از فوریه به کارگردانی جاستین لین در لندن آغاز خواهد شد.

فعلا اطلاعات چندانی از فیلم Fast & Furious 9 در دست نیست به جز اینکه می‌دانیم بسیاری از بازیگران اصلی این مجموعه در این فیلم حضور دارند، به استثنای دواین جانسون که احتمالا شاهد هنرنمایی او در این نسخه نخواهیم بود؛ زیرا پس از درگیری دواین جانسون و وین دیزل در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید The Fate of the Furious احتمال همکاری دوباره این دو بازیگر کم است.

جاستین لی پیش از این The Fast & the Furious: Tokyo Drift ،Fast & Furious ،Fast Five و Fast & Furious 6 را کارگردانی کرده است، آثاری که همگی موفقیت‌های چشمگیری در باکس آفیس به دست آورنده‌اند و به همین خاطر بسیاری از سینمادوستان انتظار دارند این موفقیت‌ها در سال ۲۰۲۰ نیز با Fast & Furious 9 تکرار شوند.

در سال جاری میلادی هم فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw، به کارگردانی دیوید لیچ، کارگردان فیلم‌های Deadpool 2 و John Wick به سینماهای سراسر جهان خواهد آمد که دواین جانسون یکی از نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کند.

فیلم Fast & Furious 9 برای ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده است و با توجه به اینکه در ماه آینده میلادی (بهمن/اسفند) شاهد آغاز فیلم‌برداری این اثر در لندن خواهیم بود، می‌توان انتظار داشت تا چندی دیگر نخستین جزئیات داستانی و تصاویر مربوط به جدیدترین قسمت مجموعه سریع و خشمگین منتشر شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا