سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رومین زاگو و کارولینا دلگادو بعد از 1 سال زندگی مشترک طلاق گرفتند.

زاگو شوهر سابق جوانا کروپا، در حال جدایی از همسرش ، کارولینا دلگادو است.

دلگادو روز چهارشنبه به Page Six گفت: “ما قرار است بهترین دوست برای هم باشیم.” “ما با اینکار راه بهتری پیدا می کنیم. هر وقت او در میامی است یکدیگر را می بینیم. “

کارولینا در میامی گفت که مسافت طولانی باعث آسیب به زندگی مشترک آنها شده است، چون زاگو بیشتر از فلوریدا در لس آنجلس است.

او ادامه داد: “چیز خوب این است که ما آنقدر بالغ هستیم که درک کنیم می خواهیم در زندگیمان بدون فشار” ازدواج ” با هم باشیم.”او افزود: “ما بیشتر روی شغلمان متمرکز هستیم و هر زمان که وقت داریم میتوانیم با هم باشیم.”

“زاگو انسانی شگفت انگیز است و من همیشه او را به همین خاطر دوست خواهم داشت!”

انتظار نداشته باشید که دلگادو را در تمدید سریاال “Real Housewives of Miami” ببینید ، زیرا او به شوخی گفت حالا برای سریال واقعیت “bachelorette” بیشتر از سریال “housewife” واجد شرایط است.

زاگو بلافاصله به درخواست Page Six پاسخ نداد.

دلگادو این خبر را در یک پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرامش اعلام کرد و نوشت که او و زاگو متوجه شدند عشقشان به یک “دوستی واقعی” تبدیل شده است.

دلگادو نوشت: “ما فهمیدیم که ما بیشتر از اینکه زن و شوهر باشیم باهم دوست هستیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم که همینطوری بمانیم.” “ما خیلی به یکدیگر اهمیت می دهیم ، من همیشه در کنار او و برعکس خواهم بود.”

دلگادو گفت که او هنوز دو بار در هفته به عنوان مربی شخصی سالن میامی Mynt Lounge کار خواهد کرد و به شوخی گفت که نباید شیرینی جات بخورد تا بتواند برای تابستان شکم های 6 تکه بدست آورد.

بعدها زاگو استوری اینستاگرامش را در حسابش به اشتراک گذاشت.

زاگو و دلگادو یعد از نامزدی در سال 2019 در 23 فوریه سال 2020 ازدواج کردند.

زاگو برای اولین بار در سال 2013 با ستاره سابق “Real Housewives of Miami” ازدواج کرد ، اما بعد از “قطع ناگهانی رابطه شان ، در سال 2017 درخواست طلاق داد.

زاگو و کروپا هیچ فرزندی نداشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا