سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

جو پسی به همراه پیت دیویدسون در «Bupkis» بازی می‌کند

جو پسی در کنار کمدین پیت دیویدسون، «Bupkis» بازی خواهد کرد. پسی که به خاطر بازی در فیلم هایی مثل Goodfellas و The Irishman شناخته می شود، در نقش پدربزرگ پیت در کنارش بازی خواهد کرد.

پسی به ادی فالکو  هم ملحق می‌شود – که برای نقش‌هایش در سوپرانوها و پرستار جکی معروفه و نقش مادر دیویدسون را در سریال کمدی بازی خواهد کرد

طبق این خبر، “Bupkis، یک کمدی لایو اکشن نیم ساعته، نسخه ای تخیلی از زندگی واقعی پیت دیویدسون است. این مجموعه داستان سرایی پایه ای را با عناصر پوچ از جهان بینی بدون فیلتر ترکیب می کند که پیت برای آن خوب شناخته شده است.”

این کمدین 28 ساله علاوه بر بازی در این سریال، نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت.

دیویدسون همچنین چهره های آشنای بیشتری را برای کار پشت دوربین آورده است. خالق سریال Saturday Night Live، لورن مایکلز، به عنوان تهیه کننده اجرایی و شریک نویسندگی و دیو سیروس، هم به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال قرارداد بسته است.

تاکنون جزئیات بیشتری مانند تاریخ پخش و سایر ستاره ها منتشر نشده است. Bupkis یکی از اولین پروژه های دیویدسون از زمان خروج او از SNL در اوایل سال جاری خواهد بود. در ماه می، دیویدسون این خبر را از طریق یک بیانیه احساسی  در اینستاگرام سیروس تایید کرد.

دیویدسون در حال حاضر در کنار اورلاندو بلوم مشغول فیلمبرداری جادوگران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا