سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ژیزلی بینچنی قبل از سوپر باول 2021 عکس صمیمی اش با تام بریدی را پست می کند.

ژیزلی بینچنی در حال لذت بردن از لحظات آرام با همسرش تام بریدی قبل از طوفان Super Bowl این آخر هفته است.

این سوپرمدل 40 ساله در اینستاگرام روز یکشنبه ، یک عکس با بریدی مهاجم 43 ساله تیم Buccaneers ،که در Super Bowl 2021 به مصاف Kansas City Chiefs می رود به اشتراک گذاشت. 

بریدی درباره پست روز دوشنبه ژیزلی اظهار نظر کرد: “دلتنگ تو هستم”.

بریدی قرار است دهمین بازی Super Bowl اش را در مسابقه این یکشنبه مقابل روئسای مدافع عنوان قهرمانی انجام دهد. او شش قهرمانی با نیو انگلند پاتریوت بدست آورد ، آخرین قهرمانی اش در Super Bowl 2019 بود.

ژیزلی از سال 2009 با بریدی ازدواج کرده است. این ستاره ها دارای دو فرزند هستند: پسرشان بنجامین 11 ساله و دخترشان ویویان 8 ساله. بریدی همچنین یک پسر 13 ساله به نام جک با بریجیت مویناهان دوست دختر سابقش دارد.

برای مقدمه Super Bowl 2021 ، بینچنی و مویناهان 49 ساله هر دو، پیام های حمایتی را برای بریدی در شبکه های اجتماعی ارسال کردند.

به دنبال پیروزی NFC در مسابقات قهرمانی Tampa Bay برابر Green Bay Packers در اواخر ژانویه ، مویناهان عکسی در آغوش بریدی و جک در Green Bay’s Lambeau Field به اشتراک گذاشت و نوشت: ” خیلی بهت افتخار میکنم تام بریدی.”

بینچنی علاوه بر به اشتراک گذاشتن عکسی از خانواده اش در توئیترش نوشت: ” Super Bowl ما اومدیم !!!!!!”

Buccaneers اولین تیم NFL خواهند بود که در یک بازی Super Bowl در خانه اش، استادیوم Raymond James در Tampa ، Florida ، بازی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا