سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار بین الملل

وزیر دفاع آمریکا: تعداد نیروهایمان را در خاورمیانه افزایش نمی‌دهیم

57431881

وزیر دفاع آمریکا امروز(شنبه) گفت کشورش تعداد نیروهای آمریکایی را “به دلیل نگرانی‌ بر سر ایران” در خاورمیانه افزایش نخواهد داد اما هشدار داد که “فعالیت‌های” آن را نادیده نخواهد گرفت.

به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا سیاست خصمانه‌تری در قبال ایران در پیش گرفته است. ژنرال جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا مدعی است که هشدار به ایران “ارزشمند” است!

ماتیس در کنفرانس خبری در توکیو گفت: فعلا نیازی به افزایش شمار نیروهای مستقر در خاورمیانه احساس نمی‌کنیم. این اقدام اکنون در دستورکار قرار ندارد اما همواره قابلیت انجام آن را داریم. با این حال اکنون گمان‌ نمی‌کنم که این کار ضرورتی داشته باشد.

وزیر دفاع آمریکا بدون اشاره به رویکردهای باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مقابل ایران گفت: نادیده گرفتن و رد کردن آن خوب نیست.

در بخش دیگری از اظهاراتش ماتیس بر تحکیم روابط نظامی میان آمریکا و ژاپن تاکید و اعلام کرد ما به ائتلافمان با ژاپن به عنوان سنگ بنای صلح، شکوفایی و آزادی در آسیا و اقیانوسیه می‌نگریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا