سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بازگشت سودا ارگینچی به سریال Yasak Elma ( سیب ممنوعه ) چه معنایی دارد؟

سودا ارگینچی که در دو فصل اول سریال حضور داشت و در 3 فصل بعدی غایب بود، پس از گذشت سال ها دوباره در یاساک الما بازی می کند.

شخصیت زینب که در صد و پنجاهمین قسمت جدید این سریال که دوشنبه ۱۰ اکتبر پخش می شود با مخاطبان دیدار خواهد کرد، همه را شگفت زده خواهد کرد. زینب که به خارج از کشور رفته و ازدواج کرده است، ناگهان برمی گردد.

انتظار می رود بازگشت سودا ارگینچی به سریال به عنوان مهمان و برای مدت کوتاهی باشد. با این حال، مشخصه که این بازیگر نقش مهمی در داستان خواهد داشت و نوستالژی خوبی را تجربه خواهد کرد.

با تغییر سودا ارگینچی طی سال‌ها، تصویر شخصیت زینپ برای طرفداران سریال Yasak Elma  هم متفاوت به نظر می‌رسد.

پس بازگشت سودا ارگینچی در سریال به چه معناست؟ همانطور که مشخص است سریال Yasak Elma در پایان فصل ششم با پرده سینما خداحافظی خواهد کرد.

سودا ارگینچی در واقع به سریال بازگشت و این احساس را به وجود آورد که تورهای خداحافظی آغاز شده است. به نظر می رسد فیلمنامه نویسان سریال چنین افتتاحیه ای ایجاد کرده اند تا هم به بازیگران قدیمی احترام بگذارند و هم پیوند داستان را با گذشته برقرار کنند.

این رفتار فیلمنامه نویسان هم از نظر خداحافظی با طرفداران سریال Yasak Elma ساخته سودا ارگینجی و هم ژست خوبی به نظر می رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا