سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پروژه جدید از فاتح آرتمن که سریال بهزاد چ را رد کرد!

فاتح آرتمن که در سال 1988 در آنکارا به دنیا آمد با شخصیت هارون در سریال Behzat Ç ( بهزاد چ)  عشق میلیون ها طرفدار را به دست آورد. فاتح آرتمن که به یکی از نام‌های افسانه‌ای این سریال تبدیل شده ، در سریال جدید Behzat Ç که در سال 2022 دوباره مانند سال 2019 پخش می‌شود، حضور نخواهد داشت.

فاتح آرتمن که گفته می شود به دلیل اختلاف با اردال بشیکچی اوغلو نمی خواهد در تیم بازیگران این سریال حضور داشته باشد، همچنان در راه خودش قدم های محکمی برمی دارد. پس از بهزاد چ، این بازیگر که در پروژه هایی مانند  Beş Kardeş و Son Destan, Vatanım Sensin حضور داشت، فصل گذشته با Menajerimi Ara اولین حضور موثرش را تجربه کرد.

این بازیگر که با بازی در نقش یاسین در سریال نتفلیکس Bir Başkadır به نوعی یادآور رفتار شخصیت هارون در سریال Behzat Ç بود، به عنوان مهمان در سریال Aşk 101 هم حضر داشت.

در این دوره که صحبت از سریال بهزاد چ است، فاتح آرتمن مشغول پروژه دیگری هست. فاتح آرتمن را در فیلم Yılbaşı (روز سال نو) که یکی از سورپرایزهای دیزنی پلاس به تهیه کنندگی گلسه بیرسل است، تماشا خواهید کرد.

فیلمی به نام Yılbaşı که گلسه بیرسل مدت‌هاست روی آن کار می‌کند، از اتفاقات خنده‌داری می‌گوید که در ساختمان‌هایی در یلباشی رخ داده است. در این فیلم بازیگران مطرحی حضور دارند .

نام هایی مانند آلینا بوز، ازگی مولا، چنگیز بوزکورت، ایرم ساک و علی جان یوجسوی بازی می کنند 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا