سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجی

بازگشت Tony Danza به سریال های تلویزیونی با The Good Cop محصول جدید Netflix

Tony Danza بازیگر شناخته شده ای است و او را به خاطر بازی در سریال های Who’s the Boss?  یا Taxi می شناسیم.  Danza مدتی می شود که در سریال های تلویزیونی بازی نمی کند و بیشتر به سمت فیلم های سینمای کشیده شده مثل بازی در فیلم Don Jon که در سال ۲۰۱۳۳ ساخته شده بود. حالا خبر هایی منتشر شده که به نظر می رسد قرار است او در سریال جدید شبکه ی Netflix به ایفای نقش بپردازد.

tdy_take_danza_150611.today-inline-vid-featured-desktop-650x393 (1)

Tony Danza قرار است با سریال جدید The Good Cop به دنیای سریال های تلویزیونی بازگردد. این سریال داستانی درام و جنایی دارد که توسط شبکه ی Netflix پخش خواهد شد.

بنا به اخبار منتشر شده این شبکه ی اینترنتی قرار است سریال را در ۱۰ قسمت به پخش کند و گفته می شود کمپانی Yes در زمینه ی تهیه این سریال بعالیت دارد. همچنین Andy Breckman ( سازنده و تهیه کننده سریالMonk)  و Randy Zisk ( کارگردان و تهیه کننده) برای رهبری و ساخت سریال انتخاب شده اند.

داستان این سریال که توسط Breckman نوشته شده بر روی شخصیتی به اسم Tony Sr با بازی Danza و پسرشTony Jr تمرکز دارد. Tony Sr بازنشسته ی نیروی پلیس NYPD است، کسی که در دوران خدمت خود هیج توجهی به قوانین نداشت و فقط کار خودش را می کرد اما حالا پسر او Tony Jr در نیروی پلیس استخدام شده و درست بر عکس پدر خود بسیار منظم، قانونمند و درست کار است. در جریان سریال می بینیم که این دو نفر تلاش می کنند با یکدیگر همکاری کنند و …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا