سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

اولیویا مان و دنی رامیرز به اسپین آف سریال ” مردگان متحرک ” با نام “Tales of the Walking Dead” پیوستند.

در یک اطلاعیه جدید ، AMC نام چند نفر دیگر را فاش کرده که قرار است به اسپین اف سریال ” مردگان متحرک ” به نام  Tales Of The Walking Dead بپیوندند. این ترکیب  بازیگران متشکل از اولیویا مان، دنی رامیرز، لون چابانول ، امبث دیویدتز، جسی تی اوشر  و گیج مانرو هستند.

این اسپین اف در تابستان منتشر خواهد شد و خواهید دید که شخصیت های جدید و قدیمی و لاین داستان اصلی سریال به هم پیوند زده می شوند.

این جدیدترین معرفی بازیگران پس از معرفی اولیه بازیگرانی از جمله آنتونی ادواردز ، پارکر پوزی ، تری کروس ، پاپی لیو  و جیلیان بل انجام شد.

با انتشار جدیدترین خبرها درباره  Tales Of The Walking Dead، طرفداران یک قدم به دیدن عکس‌ها و تیزرهای منتشر شده پیرامون سریال نزدیک‌تر شده‌اند و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.

سریال The Walking Dead اولین بار در سال ۲۰۱۰ و بر اساس داستان‌های کمیک منتشر شد و اسپین‌آف آن یعنی Fear the Walking Dead در سال ۲۰۱۵ برای هواداران به نمایش درآمد. سال ۲۰۲۰  با The Walking Dead: World Beyond آشنا شدیم که روی اولین نسل نوجوانان که پس از شیوع زامبی ها بزرگ شده بودند تمرکز داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا