سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مناقشات خانوادگی علت مرگ ستاره جان ویک، لنس ردیک گزارش شد

خانواده لنس ردیک در مورد علت مرگ که در رسانه ها گزارش شده صحبت می کنند.

بازیگر محبوب جان ویک ماه گذشته به طور ناگهانی در سن 60 سالگی درگذشت، درست چند روز قبل از اکران فیلم جدید او John Wick: Chapter 4.

یک کپی از گواهی فوت لنس روز پنجشنبه (6 آوریل) در معرض دید عموم قرار گرفت و علت مرگ او را فاش کرد. اکنون، خانواده او صحت آن را انکار می کنند.

در گواهی فوت ذکر شده است که لنس به دلیل بیماری ایسکمیک قلب و همچنین بیماری عروق کرونر آترواسکلروتیک درگذشت. انجمن قلب آمریکا اشاره می کند که “ایسکمی وضعیتی است که در آن جریان خون (و در نتیجه اکسیژن) در بخشی از بدن محدود یا کاهش می یابد. ایسکمی قلبی کاهش جریان خون و کاهش اکسیژن به عضله قلب است. این بیماری در اثر “تنگی عروق قلب” ایجاد می شود. این انجمن خاطرنشان می کند که “بیماری قلبی عروقی آترواسکلروتیک شامل تجمع پلاک در دیواره های شریانی است.”

جیمز هورنشتاین، وکیل دادگستری، در بیانیه‌ای به پیپل گفت:

“من سال‌ها وکالت لنس ردیک را بر عهده داشته‌ام و به وکالت همسرش استفانی ادامه می‌دهم. اظهارات پزشکی قانونی در مورد گواهی فوت ناشی از کالبد شکافی نیست. هیچ کالبد شکافی روی لنس انجام نشده است. تا آنجا که من می‌دانم، هیچ معاینه پزشکی لنس در طول او انجام نشده است.”

این بیانیه ادامه داد: “لنس از نظر بدنی مناسب ترین فردی بود که من تا به حال می شناختم. او روزانه در سالن بدنسازی خانه خود ورزش می کرد، او غذای سالم می خورد. گویی یک متخصص تغذیه بر هر وعده غذایی او نظارت می کند. اطلاعاتی که در گواهی فوت درج می شود کاملاً با سبک زندگی او مطابقت ندارد. از طرف استفانی ردیک، اطلاعات گواهی فوت تأیید نمی شود و با حقایق شناخته شده برای خانواده مطابقت ندارد.

هنگامی که مرگ لنس گزارش شد، نمایندگان او گفتند که او به دلایل طبیعی درگذشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا