سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپادسته‌بندی نشده

کیتی پرایس با کارل وودز نقل مکان می کند ؟؟؟

کیتی پرایس به دنبال این است که با  کارل وودز اسباب کشی کند. 

این زوج تنها حدود یک ماه است که با هم رابطه دارند ، اما گفته می شود که کیتی 42 ساله چنان تحت تاثیر ستاره سابق ‘عشق جزیره’ قرار گرفته که قصد دارد این هفته  خانه ای پیدا کند که بتوانند. با هم زندگی کنند. 

گفته می شود که کیتی پس از اینکه در تعطیلات در ترکیه هر دو پایش شکست ، خانه جدیدی را  می خواهد بخرد  ، چون خانه فعلی او دسترسی های لازم برای صندلی چرخدار را ندارد و او  می خواهد  با کارل اسباب کشی کند. 

یک منبع به روزنامه Sun گفته است: “کیتی متوجه شده است که باید اسباب کشی کند چون در این خانه اش مسیرهای مخصوص ویلچر قابل دسترسی نیست.””او قبل از سفر به ترکیه در مورد اسباب کشی با کارل صحبت می کرد ، و این 24 ساعته در کنار هم بودنشان او را تشویق کرده است تا به طور رسمی با هم نقل مکان کنند.

منبعی از  کیتی این خبر را تأیید کرد و توضیح داد که کارل در حال حاضر پرستار و مراقب کیتی است تا وقتی که او دوباره بتواند روی پاهای خودش بایستد. “چیزهای زیادی درنظر گرفته شده است: توانبخشی کیتی ، فرزندان ، مدرسه ، ، تعهدات کاری”.

 در حالی که در ترکیه ، کارل  مراقب بچه های کیتی – جونیور ، 15 ساله و پرنسس 13 ساله ، که او از همسر سابقش پیتر آندره دارد – است – که در تعطیلات به مادرشان و کارل پیوستند.

در همین حال ، کتی تا زمانی که دوباره بتواند راه برود ، باید از یک اسکوتر متحرک استفاده کند و اخیراً گفته است که به خاطر این حادثه  ، خودش را برای ایجاد تغییرات مهم در زندگی آماده می کند.

کتی که مادر هاروی ، 18 ساله ، جت ، پنج ساله و بانی چهار ساله است که او را در تعطیلات همراهی نکردند ، گفت: “به نظر می رسد حالا زندگی من باید برای چند ماه آینده تغییر کند چون من نمی توانم راه بروم این اتفاقی است که افتاده و من باید آن را مدیریت کنم. ” 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا