سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Celebrity Game Face : شبکه E!قسمت های اضافی سریال کوین هارت را اعلام کرد.

قسمت های بیشتری از برنامه Celebrity Game Face سفارش داده شده است. به زودی پنج قسمت دیگر  منتشر می شود و اولین قسمت از آن در اواخر همین ماه پخش می شود. در قسمت های جدید تری بردشتو و ریچل بردساوو ، راب اشنایدر و پاتریشیا مایا اشنایدر ، تریسی الیس راس و ایوان راس ، مگان ترینر و رایان ترینر ، ویکتور کروز و کاروئه ترن حضور دارند.

“E !، برند جهانی مولتی پلتفرمی  ، اعلام کرد پنج قسمت دیگر از Celebrity Game Face ، با تولید و اجرای میزبان کوین هارت و انیکو هارت ،  در روز پنجشنبه ، 27 اوت ساعت 10:00 شب پخش خواهد شد. هارترها به عنوان میزبان برنامه Celebrity Game Face برمی گردند و هر شب سه تیم که در هر تیم دو سلبریتی حضور دارند بازی های سرگرم کننده ای انجام می دهند. 

بازی های مختلفی  اجرا می شود مثل ” Big Facts” است که شرکت کننده ها باید واقعیت های سرگرم کننده هر شخص را حدس بزنند که درست یا نادرست است ، “Read Lips My” شرکت کننده ها باید یک هدفون با صدای بلند را در گوششان بذارند و صحبتهای هم تیمی شان را لب خوانی کنند  و در “Booty Shake” شرکت کننده ها  در عرض چند ثانیه با حرکات رقص باید سعی کنند جعبه توپی که دور کمرشان بسته شده است را خالی کنند و توپها را بیرون بیاندازند.  در هر قسمت فقط یک تیم جایزه “هارت یک قهرمان”  را به دست می آورد و به همه تیم ها برای کارهای خیرخواهانه جایزه داده می شود. 

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما از طرفداران Celebrity Game Face هستید؟ آیا قسمتهای جدید را تماشا می کنید ؟ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا