سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آنجلینا پیوارنیک در ماه ژانویه درخواست طلاق ازکریس لارانگیرا را ارائه داد.

زندگی مشترک آنجلینا پیوارنیک رو به پایان است.

روزنامه هفتگی Us روز جمعه گزارش داد ،آنجلینا 35 ساله ستاره “Jersey Shore” ، در ماه ژانویه درخواست طلاق از کریس لارانگیرا را ارائه داد.

مشخص نیست که آیا طلاق از کریس لارانگیرا 44 ساله به طور رسمی ارائه شده است یا خیر . وضعیت رابطه فعلی زن و شوهر نیز مشخص است.

ازدواج لارانگیرا با بنیانگذار لارانگیرا به کانون اصلی فصل جاری “Jersey Shore: Family Vacation” تبدیل شده است که در اوایل سال جاری فیلمبرداری شد.

پیوارنیک به همکارانش گفت که اختلافات زناشویی او و لارانجیرا بر زندگی عاطفی آنها تأثیر منفی گذاشته است و آنها در حال بهتر کردن  رابطه شان هستند. او همچنین در یک قسمت اعتراف کرد که لارانگیرا برای مدت کوتاهی از خانه شان رفته است.

 پیوارنیک و  کریس لارانگیرا در نوامبر 2019 در ایستگاه برانزویک ، نیوجرسی جلوی دوربین های MTV ازدواج کردند. همبازیان نیکول “اسنوکی” پولیزی ، دینا کورتیز و جنیفر فرلی به عنوان ساقدوش عروس ظاهر شدند ، فرلی که حالا 35 ساله است و پیوارنیک بعد از اینکه متهم شد به لاس زدن با دوست پسر فرلی ، زاک کلایتون کارپینلو ، آن را لاپوشانی کرده است.

پیوارنیک ماه بعد گفت که می خواهد تابستان سال بعد  برای بچه دار شدن آماده شود اما اینکه کریس لارانگیرا “حتی قبل از ازدواجشان بچه می خواست.”

این زوج در ژوئیه 2017 باهم وارد رابطه شدند. آنها بیشتر از یک دهه قبل با هم آشنا شدند و قبل از شروع  رابطه عاشقانه با هم دوست بودند.

کریس لارانگیرا در ژانویه 2018 در اینستاگرام ارسال کرد: “چه کسی فکر می کرد وقتی من 14 سال پیش برای اولین بار با تو آشنا شدم تا الان با هم باشیم” ، “بیصبرانه منتظر ازدواج با بهترین دوستم هستم.”

نماینده آنجلینا بلافاصله به ما پاسخ نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا