سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

امبر هرد: من هم مادر و هم پدر برای بچه ام هستم .

امبر هرد بازیگر 35 ساله عکسی از خودش و دخترش درحالی که او بغلش بود و با لپ تاپ کار می کرد  در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت : “من هم پدر و هم مادر هستم . او رئیس است “.

هرد در ماه آوریل با کمک یک رحم اجاره ای  از دخترش استقبال کرد ، اما برای اعلام این خبر تا اول جولای صبر کر. یک منبع به طور انحصاری  گفت که هرد، به افتخار مادرش Paige ، که در ماه مه سال 2020 از دنیا رفت ، اسم مادرش را روی دخترش گذاشته.

منبع می گوید :  او همیشه می دانست که می خواهد مادر شود و این بزرگترین آرزوی او بود که محقق شد. او بسیار سپاسگزار زن شگفت انگیزی است که برای به دنیا آمدن دخترش به او کمک کرد . ”

ستاره “Rum Diary” در اطلاعیه  بچه دار شدنش به طرفداران گفت که او تصمیم گرفته است بچه  را بدون نیاز به شریک زندگی داشته باشد.

او افزود که تولد دخترش “آغاز بقیه زندگی اش” بود.”

از زمان به اشتراک گذاشتن خبر ، هرد ویدیوهایی از زندگی اش با دخترش در اینستاگرام  منتشر کرده است. این بازیگر از ژانویه سال 2020 با بیانکا بوتی فیلمبردار در ارتباط بوده است ، اما گفته شده که هرد افتخار می کند که تنها والدین قانونی دخترش  است.

این بازیگر  ادامه نقش خود را به عنوان شاهزاده خانم آتلانتیس Mera در فیلم “Aquaman 2” ، مقابل جیسون موموآ در نقش اصلی بازی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا