سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

کیانو ریوز فاش می‌کند که فیلم‌های «ماتریکس» واقعاً درباره چه چیزی هستند.

بیش از 20 ساله که  از اکران فیلم ماتریکس در سینماها می گذرد و اکنون کیانو ریوز در مورد معنای این فرانچایز بسیار موفق صحبت می کند.

او روز دوشنبه با مت کوهن از ET صحبت کرد و از او پرسیده شد که آیا ماتریکس و دنباله‌های بعدی، دیدگاه او را نسبت به واقعیت تغییر داده است یا خیر.

این بازیگر 57 ساله اعتراف کرد: بله. “من فکر می کنم اساس این فیلم ها همین ایده شفقت و عشق به همه موجودات بی جان است. و ما آن را در فیلم هایی با برنامه های هوش مصنوعی، ماشین ها می بینیم. و آنچه آینده ما در سال های 1999 و 2003 بود،الان زمان حال ماست.”

با این تصور که فیلم 1999 از نظر سینمایی جلوتر از زمان خودش بود، ریوز که در فیلم رستاخیزهای ماتریکس دوباره با کری-آن ماس متحد شده است، نمی توانست بیشتر از این موافق باشد.

او به ET گفت: «این تأثیرگذار بود.ماتریکس، این تأثیرات به سایر فیلمسازان از نظر انیمه، دوربین، اکشن وارد کرد. و باعث شد به بازیگران و هنرپیشه ها   آموزش داده شود که بازیگری فیزیکی بیشتری انجام دهند.”

اولین فیلم ماتریکس زمانی که در مارس 1999 در سینماها اکران شد، به موفقیت تجاری خوبی رسید..  بعد از آن Matrix Reloaded  در می 2003 اکران   و The Matrix Revolutions تقریباً شش ماه بعد اکران شد.

چهارمین فیلم، رستاخیزهای ماتریکس، در تاریخ 22 دسامبر در سینماها اکران می شود و از HBO Max پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا