سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

Head of the Class : پنج بازیگر در تمدید سریال کمدی HBO Max.

پنج بازیگر به  گروه بازیگران در تمدید سریال کمدی Head of the Class اضافه شده اند. ایزابلا گومز در این پروژه ها به عنوان یک معلم غیرمعمولی بازی می کند که سعی می کند دانش آموزانش بالاتر از نمره خودشان باشند و دنیای اطرافشان را تجربه کنند.

سریال اورجینال این کمدی به مدت پنج فصل از شبکه ABC پخش شد و در آن Howard Hesseman, Billy Connolly, William G. Schilling, Jeanetta Arnette, Dan Frischman, Robin Givens, Khrystyne Haje, Tony O’Dell, Brian Robbins, Kimberly Russell, Dan Schneider, Tannis Vallely, Leslie Bega, Joher Coleman, Rain Pryor, Michael DeLorenzo, Lara Piper, De’voreaux White, و Jonathan Ke Quan بازی کردند.

Jorge Diaz, Dior Goodjohn, Brandon Severs, Adrian Matthew Escalona, و Christa Miller همگی به عنوان بازیگران جدید به سریال اضافه شده اند.

 Deadline در مورد نقش آنها برای HBO Max گفت:

” Diaz نقش الیوت اولسن ، یک معلم انگلیسی را بازی می کند که عاشق کارش است . Severs ترل اسمیت را به تصویر می کشد یک ورزشکار مثبت اندیش است. 

 Escalona ، مایلز مندلسون ، خجالتی ، درون گرا و بیش از حد متفکر است که ترجیح می دهد وقتش را با کامپیوتر بگذراند تا مردم. میلر مجدداً در نقش مدیر اصلی ماریس ، رئیس سختگیر که همیشه دانش آموزان را در اولویت قرار می دهد ، تکرار می شود. “

این سریال کمدی هنوز به طور رسمی توسط HBO Max سفارش داده نشده است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما پخش اصلی سریال تلویزیونی کلاس را از ABC تماشا کردید؟ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا