سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله پزشکی و سلامت

چهار خوراکی که برای کنترل بارداری شما مشکل ایجاد میکنند

به گزارش نسیم ورد:

داستان‌های زنانی که با وجود مصرف قرص باردار می‌شوند به نظر می‌آید روش‌هایی ترسناک برای افزایش جلوگیری باشند، ولی متاسفانه این مسئله آسان‌‌تر از آن حدیست که شما فکر می‌کنید. قرص‌های جلوگیری از بارداری مانند باقی داروها هستند: چیزهایی که می‌خورید ممکن است روی این قرص‌ها تاثیر داشته باشند.

گریپ فروت

BBEfdtp

شایعاتی وجود دارد که می‌گوید خوردن گریپ فروت می‌تواند احتمال بارداری شما را بیشتر کند، ولی پزشکان چیز دیگری می‌گویند. به عقیده‌ی پزشکان، گریپ فروت میزان استروژن بدن شما را کاهش می‌دهد و احتمال تاثیرات خطرناک داروها روی بدن شما را افزایش می‌دهد، مانند درد سینه و لخته شدن خون.

مکمل‌های گیاهی

BBEf0ks

سازمان غذا و دارو امریکا هیچوقت امنیت و تاثیر مکمل‌های گیاهی را تایید نکرده و اصرار داشته مصرف کننده‌ها از تاثیرات این داروها روی دیگر داروها خبر داشته باشند. بسیاری از این مکمل‌ها ممکن است در کنترل بارداری شما اختلال ایجاد کنند. مانند گل راعی، گیاهی دارویی محبوب که مردم برای اختلالات روحی از آن استفاده می‌کنند.

زغال فعال

BBEf8Ci

این روزها زغال فعال راهش را به لاته، بستی و پیتزا باز کرده است، ولی این ماده سیاه رنگ بیش از آن برای سلامت بدن جدیست که بخواهیم به این روش ادامه دهیم. در بیمارستان‌ها از این ماده برای پمپاژ کردن معده‌ی بیماران استفاده می‌شود چون این ماده این خاصیت را دارد که هرچیزی که در شکم انسان وجود دارد را به سمت خودش جذب کند، همینطور هر دارویی که مصرف کرده‌اید. پزشکان هشدار داده‌اند حتی مصرف کمی از این ماده در خوراکی‌ها هم روی داروهایی که مصرف می‌کنید تاثیر می‌گذارند.

چای‌های زهرزدایی

BBEf0kt

می‌دانیم که بعضی از چای‌ها مسهل‌هایی قوی هستند و حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد اگر دچار اسهال‌های تقریبا همیشگی شوید؟ تمام چیزهایی که داخل بدنتان هستند را از دست می‌دهید، از جمله تمام داروهایی که مصرف کرده‌اید. هیچوقت نمی‌توانید بفهمید زمان کافی برای جذب داروهای ضد بارداری که مصرف کرده‌اید، چقدر است و خیلی از زن‌ها مقصر بارداری‌های ناخواسته‌شان را مصرف این نوع چای‌ها می‌دانند. بعضی از شرکت‌ها محض احتیاط، خطر مصرف این نوع چای‌ها را در سرتاسر ساختمان شرکت اعلام کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا