سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برایان آستین گرین و شارنا بورجس در انتظار اولین فرزندشون

برایان آستین گرین و شارنا بورجس در انتظار فرزند! این زوج که از سال 2020 رابطه شان را شروع کردند، تأیید کردند که در راه  تعطیلات هاوایی صاحب فرزند شده اند.

این اولین فرزند برای بورجس و پنجمین فرزند برای گرین خواهد بود. این بازیگر 48 ساله با همسر سابقش مگان فاکس سه پسر دارد – جورنی 5 ساله، بودی 7 ساله و نوح 9 ساله. او همچنین پدر کاسیوس 19 ساله از ونسا مارسیل است.

 

در  عکس منتشر شده، گرین با خوشحالی لبخند می زند در حالی که دستش را روی شکم بورجس قرار داده است.

هنگامی که ای تی در ژوئن گذشته با این زوج صحبت کرد، بورجس در مورد امیدهایش برای مادر شدن صحبت کرد.

او گفت: «کودکان همیشه برای من مورد توجه بوده اند. “صد در صد، آنها همیشه اولویتهای من بوده اند. بنابراین ما خواهیم دید که جهان می گوید چه اتفاقی خواهد افتاد. ”

در این میان بورجس از گذراندن وقت با فرزندان گرین بسیار هیجان زده بود.

او گفت: “من عاشق گذراندن وقت با پسرها هستم. دوست دارم آنها را در زندگی خودم داشته باشم. آنها بچه های شگفت انگیزی هستند،.. آنها  انسان های کوچولو باحالی هستندو واقعا عالی هستند.”

او گرین را به عنوان “پدر شگفت انگیز” ستایش کرد و گرین هم  کلمات محبت آمیزی برای دوست دخترش داشت.

او گفت: “بورجس با آنها خوبه او فوق العاده سرگرم کننده است. آنها دوست دارند با او معاشرت کنند و بورجس ارتباط بسیار خوبی با هر یک از آنها دارد.” . آنها با او واقعا احساس امنیت می کنند، و این ارتباط شگفت انگیزیه که با هم دارند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا