سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

تصاویر جدیدی از فیلم وسترنی The Power of the Dog منتشر شد

[ad_1]

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی تصاویر جدیدی را از فیلم آینده خود با عنوان «قدرت سگ» و با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ منتشر کرده است.

این فیلم براساس رمان نوشته شده توسط نویسنده مشهور آمریکایی با نام توماس سوج (Thomas Savage) ساخته شده است. در تصاویر جدید منتشر شده از این فیلم، می‌توان بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) را با مهارت‌های کابویی‌اش‌ مشاهده کرد.

به غیر از بندیکت کامبربچ، در دیگر تصاویر منتشر شده از این فیلم نیز، می‌توان نگاهی به دیگر بازیگران حاضر در این پروژه از جمله کیریستن دانست (Kirsten Dunst)، جسی پلمونس (Jesse Plemons) و کدی اسمیت-مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) انداخت.

این سه بازیگر نقش خانواده‌ی کاراکتر بندیکت کامبربچ را در این فیلم ایفا کرده‌اند، خانواده‌ای که از روی ناچاری به شدت در حال تلاش هستند تا به او نشان دهند که به وحشت انداختن مردم، روش درستی برای به دست آوردن احترامشان نیست.

فیلم وسترنی The Power of the Dog علاوه بر پخش در شبکه اینترنتی نتفلیکس، قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰) نیز به صورت محدود در برخی از سینماها به نمایش گذاشته شود.

داستان این فیلم بر روی گاوچران پرجذبه و بسیار قدرتمندی با نام فیل بربانک (با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ) تمرکز دارد که به علت ازدواج کردن برادرش (با نقش‌آفرینی جسی پلمونس) با زن بیوه‌ای با نام رز (با نقش‌آفرینی کیریستن دانست) و آوردن او به مزرعه‌شان، شروع به عذاب دادن این زن و پسرش با نام پیتر (با نقش‌آفرینی کدی اسمیت-مک‌فی) می‌کند.

رز، زن بیوه‌ای است که برخلاف میل فیل با برادر او ازدواج کرده است. میزان آزار و اذیت انجام شده توسط این کاراکتر، تقریباً به مرحله‌ا‌ی غیرقابل تحمل می‌رسد تا این‌که سرانجام ارزش واقعی محبت و دوستی به او نشان داده می‌شود.

در تصاویر جدید منتشر شده از فیلم The Power of the Dog، می‌توان این دو برادر را در حال اسب‌سواری در کنار یکدیگر مشاهده کرد. کاراکتر بندیکت کامبربچ در این تصاویر، با ظاهری آشفته دیده می‌شود در حالی که برادرش ظاهر مرتبی دارد. با این حال امکان دارد که ظاهر آن‌ها، نشانه‌ای از شخصیت‌پردازی متفاوت این دو کاراکتر نسبت به یکدیگر باشد.

علاوه بر آن‌ها، در تصویری دیگر نیز می‌توان کاراکتر کیریستن دانست را در حالی که به تنهایی در اتاقی تاریک نشسته، مشاهده کرد. پسر او با نام پیتر نیز در تصویری دیگر که مشغول سرگرم کردن خود است، دیده می‌شود.

فیلم The Power of the Dog توسط کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مطرح نیوزلندی با نام جین کمپیون (Jane Campion) کارگردانی شده است. پروژه‌ی قبلی این کارگردان فیلم Bright Star در سال ۲۰۰۹ می‌باشد که او هم نویسنده، هم تولید‌کننده و هم کارگردان این پروژه بوده است.

به غیر از بندیکت کامبربچ، کیریستن دانست، جسی پلمونس و کدی اسمیت-مک‌فی، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به توماسین مکنزی (Thomasin Mackenzie)، فرانسیس کانروی (Frances Conroy) و کیت کارادین (Keith Carradine) اشاره کرد.

فیلم وسترنی The Power of the Dog قرار است در تاریخ یکم دسامبر سال جاری (۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تصاویر جدید منتشر شده از این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

منبع: کولایدر

.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا