سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

The Unicorn: فصل سوم سریال کمدی CBS لغو شد.

CBS سریال کمدی The Unicorn را لغو کرده است.

بازیگرانی از جمله والتون گوگینز ، راب کوردری ، میکائلا واتکینز ، عمر میلر ، مایا لین رابینسون ، روبی جی ، ماکنزی ماس و دوین برایت در این سریال هستند. بعد از، از دست دادن همسرش ، وید (گوگینز) حالا تنها پدر و مادر دختران نوجوانش ، گریس (جی) و ناتالی (ماس) است. با تشویق بچه ها و دوستان نزدیکش مثل فارست (کوردری) ، دلیا (واتکینز) ، بن (میلر) و میشل (رابینسون) ، وید تصمیم می گیرد دوباره وارد رابطه شود.

با کمال تعجب به وید گفته شد که او مورد خوبی در دنیای دوست یابی و پسر مجرد کاملی شناخته می شود ، معروف به “یونیکورن”. او شاغل ، جذاب و دارای تعهد است. با تشکر از حمایت دختران کوچک و دوستانش ، وید امیدوار است که دوباره خوشبختی را پیدا کند.

“این پیچیده است” – وقتی وید با شانون (ناتالی زیا) قرار ملاقات می گذارد ، سریع می فهمد که اگر می خواهد به رابطه با او ادامه دهد ، باید با شرایط زندگی غیرمعمول او کنار بیاید. همچنین ، گریس برای ورود به دبیرستان جدیدش دست و پنجه نرم می کند ، میشل با دوره دانشگاهش دست و پنجه نرم می کند و دلیا سعی می کند به فارست کمک کند تا با همکاران خیلی جوانترش مچ شود.

 

فصل پنجم The Unicorn که پنجشنبه شب پخش می شود ، به طور میانگین در گروه جمعیتی 18-49 و در رتبه بندی زنده + همان روز 3.61 میلیون بیننده دارای امتیاز 0.45 است. در مقایسه با فصل یک ، این برنامه 37٪ و در بینندگان 36٪ کاهش دارد. این کمدی کم رتبه بندی شبکه در این فصل بود.

حرف این است که تهیه کنندگان در حال یافتن راه هایی برای کاهش هزینه ها برای فصل سوم بالقوه بودند اما شبکه تصمیم گرفت که سریال را تمدید نکند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما از طرفداران مجموعه تلویزیونی The Unicorn در CBS هستید؟ آیا از لغو ناامید شده اید؟ آیا امیدوار بودید که این سریال برای فصل سه تمدید شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا