سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آری امانوئل با طراح مد سارا استاودینگر نامزد کرد.

منابع به طور اختصاصی به Page Six می گویند ، آری امانوئل و طراح مد سارا استاودینگر نامزد شده اند.

ما گزارش کردیم که این زوج قبلاً بعد حدودا دو سال رابطه در سال گذشته از هم جدا شده بودند. اما منابع به طور انحصاری به ما می گویند که آنها دوباره آشتی کردند که امانوئل بعد از IPO موفقیت آمیز شرکت Endeavour در ماه آوریل ، خواستگاری کرد.

یک منبع به Page Six گفت: “آنها بعد از عمومی شدن شرکت او نامزد کردند ، اما از چند ماه قبل آنها دوباره با هم بودند.”

نمایندگان امانوئل نظری ندادند.

لاین آتشین مد Staudinger ،شرکت Staud ، طرفداران مشهوری از جمله کندال جنر ، بلا و جیجی حدید ، سلنا گومز و مارگوت رابی را دارد. ماه گذشته از لیزو با یک جفت صندل Staud عکس گرفته شده بود.

بر اساس گزارش ها ، این برند همچنین در این ماه کالکشن سایز بزرگ و همچنین کالکشنی از پوشش ها را با شرکت Intermix راه اندازی کرده است.

با خوب شدن دوباره همه چیز ، لیست مهمانان برای عروسی امانوئل 60 ساله و استاودینگر 32 ساله می تواند چشمگیر باشد که آنها از جمله دواین جانسون با لقب راک ، شارلیز ترون ، مارتین اسکورسیزی ، لری دیوید ، مایکل بی و تایلر پری ، و دیگران هستند.

ایلان ماسک ، میلیاردر تسلا ، در هیئت مدیره شرکت Endeavor است و گفته می شود که رابرت کرافت ، مالک Patriot ،   به عنوان سرمایه گذار حضور دارد. به برادران امانوئل ، رحم امانوئل ، شهردار سابق شیکاگو هستند و ازکیل امانوئل ، متخصص زیست شناسی هم می توان اشاره کرد. 

Endeavor مالک مسابقات Ultimate Fighting Championship است ، همچنین آژانس WME هالیوود و  Miss Universe ، به علاوه در نمایشگاه های هنری جالب Frieze ، On Experience Experience و موارد دیگر سهام دارد.

امانوئل قبلا با سارا آدینگتون ازدواج کرده بود. آنها در سال 2018 تقاضای طلاق کردند و سه فرزند با هم دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا