سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Heartland: فصل 15 سریال درام خانوادگی کانادایی تمدید شد.

طولانی ترین درام فیلمنامه ای کانادایی ادامه خواهد داشت. درام خانوادگی Heartland برای پانزدهمین فصل از شبکه CBC تمدید شده است. پخش 10 قسمت از یکشنبه 17 اکتبر در کانادا شروع می شود. بسیاری از بینندگان هنوز منتظر تماشای فصل 14 هستند.

سریال Heartland براساس پرفروش ترین مجموعه کتاب های لورن بروک ساخته شده است و بازیگران این فیلم شامل امبر مارشال ، میشل مورگان ، شان جانستون ، آلیشا نیوتن ، کریس پاتر ، کری جیمز ، ناتانیل آرکاند و جسیکا استین هستند. این یک حماسه چند نسلی است که در دامگاه Heartland در دامنه های کوه نوردی آلبرتا ، کانادا اتفاق می افتد و درباره  امی فلمینگ (مارشال) ، خواهر بزرگترش لو (مورگان) و پدربزرگشان جک (جانستون) است. آنها با هم ، با چالشهای مدیریت مزرعه ای که نسلها در خانواده آنها بوده است ، مقابله می کنند. 

HS14_20200918_1402_MF_0175.NEF

فصل چهاردهم سریال Heartland در مارس از CBC در کانادا پخش شد. در ایالات متحده ، سرویس پخش UP Faith و Family در حال پخش قسمت های فصل 14 در روزهای پنجشنبه است و همچنین 13 فصل قبل را ارائه می دهد.

در برخی مواقع انتظار می رود کانال کابلی UPtv فصل چهاردهم را نیز پخش کند. فصل 13 از فوریه 2020 از  پخش جریانی از UP Faith and Family شروع شد و پخش آن قسمت ها از ژوئن 2020 در UPtv شروع شد.

در ایالات متحده ، Netflix همچنین سریال Heartland را پخش می کند اما به طور معمول جدیدترین فصل را خیلی دیرتر منتشر می کند. فصل های 12 و 13 به تازگی در فوریه 2021 به نتفلیکس آمدند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا از سریال تلویزیونی Heartland لذت می برید؟ آیا از شنیدن این که برای پانزدهمین فصل تمدید شده خوشحال هستید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا