سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سبک زندگی

اگر از این روش برای درمان سردرد استفاده می کنید ، بلافاصله مصرف آن را قطع کنید.

 اگر از این روش برای درمان سردرد استفاده می کنید ، بلافاصله آن را قطع کنید.  

چه کسانی که بعد از ساعت های طولانی با کامپیوتر کار میکنند و چه کسانی که احساس می کنند وقتی خواب کافی ندارند احساس فشار می کنند ، سردرد برای خیلی از بزرگسالان یک اتفاق رایج است – و گاهی اوقات روزانه درگیر آن میشوند. در تلاش برای تسکین این درد آزار دهنده ، افراد با روشهای مختلف به سراغ درمانهایی از طب سوزنی گرفته تا مسکن رفته اند.

متأسفانه ، طبق گفته مرجعی، اگر از یک درمان خاص برای سردرد استفاده می کنید ، ممکن است خودتان را در معرض خطر قرار دهید.  

Plant Guru دو مورد از درمان های سردرد را به خاطر آورده است:

در 24 ژوئن ، کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی (CPSC) اعلام کرد که Plant Guru به دلیل بسته بندی نامناسب ، ترکیب روغن ضروری تسکین دهنده  سردرد فراخوان شده است.

روغن ضروری سردرد در دو بطری ، 4 اونسی ، 10 میلی لیتری و 30 میلی لیتری بطری شیشه ای کهربا رنگ به فروش رسید ، در حالی که  تسکین دهنده  سردرد رولی در یک بطری رولر آبی 10 میلی لیتری فروخته شد. این محصولات را می توان با آرم Plant Guru و عبارت “100٪ Essential Oil” از روی برچسب آنها شناسایی کرد.

این برند همچنین در حال فراخوانی روغن اسانس Wintergreen Essential Oil ، Birch Essential و Deep Muscle Essential Oil Blend است که در بطری های 2 اونس ، 4 اونس ، 10 میلی لیتر و 30 میلی لیتر کهربا نیز بسته بندی شده است. در مجموع تقریباً 25600 محصول Plant Guru فراخوان می شوند.

روغن ها احتمال ایجاد مسمومیت را دارند:

روغنهای ضروری Plant Guru به دلیل بسته بندی نامناسب که ممکن است خطر مسمومیت داشته باشد از بازار خارج می شوند.

این روغن ها حاوی متیل سالیسیلات هستند ، ماده شیمیایی با رایحه ای گالتریا که به طور مکرر در محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود و در صورت مصرف زیاد ، خطراتی را به همراه دارد. قرار است هر محصولی با متیل سالیسیلات در بسته بندی های دور از دسترس کودکان بسته بندی شود ، استانداردی که محصولات Plant Guru آن را رعایت نکرد.

روغن های گالتریا و توس در آمازون ، eBay و از طریق وب سایت Plant Guru بین مارس 2018 تا فوریه 2021 فروخته شدند. روغن های ترکیب شده از مارس 2018 و مارس 2021 در همان سایت ها فروخته شد.

اگر از درمان های آسیب زننده استفاده می کنید ، بلافاصله آن را قطع کنید.

اگر هر یک از محصولات Plant Guru را در خانه دارید ، CPSC به شما توصیه می کند “بلافاصله مصرف آن را قطع کنید.”

محصول درمانی سردرد رولی را می توان برای بازپرداخت کامل به Plant Guru برگرداند ، در حالی که افرادی که سایر این روغنهای ضروری را خریداری کرده اند می توانند با شرکت تماس بگیرند و یک درپوش ایمنی رایگان برای کودکان دریافت کنند. CPSC توصیه می کند تا زمانی که محصولاتش را پس ندادید یا درپوش های آنها را با محصولات مقاوم در برابر کودک جایگزین نکردید ، روغن ها را در مکانی نگهداری کنید که کودکان به آنها دسترسی ندارند.
این اولین فراخوان روغنها در امسال نیست.

Plant Guru تنها شرکتی نیست که بخاطر مسائل ایمنی در سال گذشته مجبور شده محصولاتش را از بازار خارج کند. در 1 آوریل 2021 ، dōTERRA تقریبا 1.3 میلیون روغن ضروری Deep Blue ، PastTense و Deep Blue Touch Essence را به دلیل عدم وجود بسته بندی ایمنی در برابر کودکان برای محصولات حاوی متیل سالیسیلات، فراخواند.

فقط یک هفته بعد ، در تاریخ 8 آوریل ، GEO تقریباً 220 مورد از روغنهای ضروری آلی GEO Wintergreen و روغن ضروری آلی GEO Alleviate فراخوانده شد ،هر دوی آنها حاوی متیل سالیسیلات هستند ، و   مشخص شد این محصولات در بسته بندی هایی که برای کودک ایمن نیستند فروخته می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا