سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

پایان راه سریال Cursed‎ پس از تنها یک فصل

[ad_1]

شبکه نتفلیکس، دستور توقف ساخت فصل‌های بعدی سریال Cursed‎ با بازی کاترین لانگفورد را صادر کرد تا این سریال پر هزینه، پس از تنها یک فصل به پایان برسد.

فصل نخست سریال نفرین شده (Cursed‎) که برداشتی متفاوت از داستان شاه آرتور و شمشیر اکس‌کالیبور را روایت می‌کرد، به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ شبکه استریم نتفلیکس، در سال گذشته میلادی پخش شد.

با وجود آن که این سریال چندین هفته در لیست پربازدیدترین محصولات این شبکه قرار داشت، اما در نهایت نتوانست انتظارات مسئولین کمپانی نتفلیکس را برآورده کند تا این شبکه در نهایت روند ساخت ادامه آن را متوقف کند.

گرچه نتفلیکس هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما منابع نزدیک به این سریال اعلام کرده‌اند که نتفلیکس قرارداد خود با بازیگران این مجموعه را لغو کرده است تا آنها با خالی شدن تقویم کاری خود، بتوانند به بازی در آثار دیگر بپردازند.

در این سریال، کاترین لانگفورد (Katherine Langford) در نقش نخست به بازی پرداخته بود. شخصیتی با نام نیموئه که در نهایت تبدیل به شخصیتی با نام بانوی دریاچه می‌شود که در افسانه‌های بریتانیایی، شمشیر اکس‌کالیبور را به شاه آرتور می‌سپارد.

گوستاو اسکاشگورد (Gustaf Skarsgård) دیگر بازی این سریال بود که در نقش مرلین؛ جادوگر معروف افسانه‌ها، بازی کرده بود. پیتر مولان (Peter Mullan‎) نیز در نقش منفی این سریال به ایفای نقش پرداخته بود.

منبع: deadline

.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا