سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

نتفلیکس فصل دوم سریال Cursed را لغو کرد.

Cursed اولین بار در ژوئیه سال گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد و طرفداران این سریال منتظر بودند ببینند آیا سریال دوباره تمدید میشود یا خیر. سرنوشت آن حالا مشخص شده است ، و به گزارش ددلاین  نتفلیکس این سریال را ، لغو کرده است. فصل دومی برای این سریال وجود نخواهد داشت.

CURSED (L to R) CATHERINE WALKER as LENORE and KATHERINE LANGFORD as NIMUE in episode 101 of CURSED Cr. COURTESY OF NETFLIX © 2020

سریال Cursed اقتباسی متفاوت از افسانه‌های دنیای شاه آرتور را دنبال می‌کند و این سریال داستان نیمو را به تصویر می‌کشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود.

کاترین لانگفورد در این سریال در نقش بانوی دریاچه ظاهر شده‌است که قدرت کنترل شمشمیر جادویی، اکس‌کالیبور را به دست می‌آورد. شمشیری که طبق افسانه‌ها، می‌تواند به پادشاه حقیقی اعلام وفاداری کند. گوستاو اسکاشگورد، پیتر مولان، دنیل شارمن و سباستین ارمستو، دیگر ستارگان سریال هستند. 

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما ناراحت هستید که سریال برای فصل دوم تمدید نمیشود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا