سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

تریلر فیلم ترسناک Lamb منتشر شد

[ad_1]

کمپانی A24، ‌به‌تازگی تریلری را برای فیلم ترسناک جدید خود با عنوان «بره» و با نقش‌آفرینی نومی راپاس منتشر کرده است.

این فیلم ترسناک برای اولین بار در ماه گذشته، در جشنواره فیلم کن (یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند به ‌شمار می‌آید) به نمایش درآمده است.

نظرات اولیه منتقدین نسبت به فیلم ترسناک ایسلندی Lamb تا به حال، مثبت بوده و استقبال گرمی نیز از این فیلم صورت گرفته است. کمپانی A24 که به‌تازگی حقوق مربوط به پخش این فیلم را در کشور آمریکا به‌ دست آورده، قبل از منتشر کردن تریلر رسمی این فیلم، از پوستر جدید و تاریخ انتشار آن نیز رونمایی کرده‌‌ است.

علاوه بر این، کمپانی A24 تائید کرده که این فیلم برای پخش در ماه اکتبر سال جاری در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

به نظر می‌رسد که داستان این فیلم از افسانه‌های قومی و اجدادی الهام گرفته است. داستان فیلم ترسناک Lamb بر روی زوجی بدون فرزند تمرکز دارد که ناگهان بچه‌ای با ظاهری عجیب و غریب را در طویله خانه‌شان پیدا می‌کنند. با وجود این‌که به نظر می‌رسد این بچه، ترکیبی از نژاد انسان‌ها با گوسفند باشد ولی آن‌ها تصمیم می‌گیرند که او را به مانند فرزند واقعی خود بزرگ کنند.

بزرگ کردن این بچه که موجودیتش، قوانین طبیعی زیر سؤال برده، چه عواقبی را برای این زوج به همراه خواهد داشت؟ جواب این سؤال، پاسخی ترسناک و دلهره‌آور خواهد بود. همان‌طور که در تریلر به نمایش درآمده از این فیلم نیز می‌توان مشاهده کرد، جو ترسناک حاضر در این فیلم، می‌تواند به راحتی این پروژه را تبدیل به یکی از فیلم‌های مورد علاقه طرفداران ژانر ترسناک کند.

به غیر از نومی راپاس (Noomi Rapace)، از دیگر بازیگرانی که در فیلم ترسناک Lamb نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به بازیگر‌ان ایسلندی از جمله هیلمیر اسنائر گوناسون (Hilmir Snaer Gu∂nason)، بیورن هلینور هارالدسون (Björn Hlynur Haraldsson) و اینکوار اکرت سیگورثون (Ingvar Eggert Sigurðsson‎) اشاره کرد.

از کارهای قبلی این بازیگرها نیز می‌توان به نقش‌آفرینی هیلمیر اسنائر گوناسون در فیلم ایسلندی با عنوان The Seagull’s Laughter در سال ۲۰۰۱، هیلمیر اسنائر گوناسون در سریال بسیار پرطرفدار شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام The Witcher و اینکوار اکرت سیگورثون نیز در فیلم‌های Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald و Zack Snyder’s Justice League اشاره کرد.

وظیفه کارگردانی این پروژه را فیلم‌ساز ایسلندی با نام والدیمار یوهانسون (Valdimar Jóhannsson) بر عهده داشته است. او علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه این فیلم را نیز با همکاری نویسنده‌ دیگری با نام سجون (Sjón) به قلم درآورده است.

فیلم ترسناک Lamb قرار است در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم را نیز می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

منبع: کولایدر

.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا