سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الک بالدوین جلوی دوربین آمد و درباره حادثه غم انگیز مرگ هالینا هاچینز سر صحنه فیلمبرداری Rust صحبت کرد: “او دوست من بود”

الک بالدوین پس از حادثه تیراندازی مرگبار سر صحنه فیلم Rust که منجر به مرگ هالینا هاچینز فیلمبردار شد، صحبت کرد.

این بازیگر برنده سه جایزه امی و همسرش هیلاریا بالدوین روز شنبه در ورمونت با پاپاراتزی ها صحبت کردند.  اگرچه او  اعلام کرد که نمی تواند در مورد تحقیقات چیزی بگوید  اما این بازیگر در ویدئویی که توسط TMZ به اشتراک گذاشته شده ، در مورد هاچینز 42 ساله صحبتهایی کرد.

بالدوین گفت: “او دوست من بود، او دوست من بود.” “روزی که برای شروع فیلمبرداری به سانتافه رسیدم، او را با جوئل [سوزا]، کارگردان، به شام ​​بردم. ما یک گروه بسیار بسیار خوب بودیم که با هم مشغول فیلمبرداری بودیم، و سپس این اتفاق وحشتناک رخ داد.”

او همچنین گفت که با متیو هاچینز شوهر هالینا و پسر 9 ساله آنها آندروس  در تماس بوده است. بالدوین افزود: ما دائماً با او در تماس هستیم چون نگران خانواده و فرزندش هستیم. (متیو قبلاً به دیلی میل گفته بود که در پی مرگ هالینا ” الک از آنها حمایت می کند”.)

روز شنبه، بالدوین حمایتش را از اصلاح  قانون استفاده از سلاح گرم در تلویزیون و فیلم پس از این حادثه  ابراز کرد. او گفت: “من می دانم که تلاش مداوم برای محدود کردن استفاده از سلاح گرم در صحنه فیلمبرداری چیزی است که به شدت به آن علاقه مند هستم.”

منبعی در روز پنجشنبه به PEOPLE گفت که الک و هیلاریا، 37 ساله، به همراه شش فرزندشان “خسته و ناراحت ” هستند.

این منبع گفت: “الک و هیلاریا شهر را ترک کردند.” آنها گاهی اوقات بیرون می‌روند تا شام بخورند، اما بیشتر سعی می‌کنند از حریم خصوصی بچه‌ها محافظت کنند و  به عنوان یک خانواده کنار هم آرامش داشته باشند.»

این منبع افزود: “الک همچنان برای حادثه  غم انگیز هفته ناراحته و غصه می خورد، اما در کنار عزیزانش آرامش پیدا کرده است. او سعی می کند تا جایی که می تواند روی همسر و فرزندانش تمرکز کند.  الک به همکاری با پلیس در تحقیقات ادامه می دهد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا