سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بازیگر دیگری به سریال Camdaki Kız ” دختری در شیشه ” پیوست.

در مجموعه تلویزیونی «Camdaki Kız» که عصر پنجشنبه از شبکه کانال دی پخش می‌شود، نام‌های جدیدی با داستان‌های جدید وارد سریال می‌شود. چندی پیش  یک جدایی از سریال رخ داد. داستان شخصیت ملیسا با بازی یوسرا گیگ به طور غیر منتظره ای به پایان رسید. گیگ با ترک سریال شایعه ای را به وجود آورد.

ادعاهایی در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه نقش یوسرا گیگ که شخصیت ملیسا (ملیها) را در  سریال بازی می کند روز به روز موثرتر می شود و برخی از بازیگران از این وضعیت ناراحت هستند. پس از این شایعات، شخصیت ملیسا  به شهر دیگری فرستاده شد و بحرانی که در خانواده کور اوغلو داشت پایان یافت.

این سریال با بازی بورجو بیریجیک و فیاض شریف اوغلو با کاهش رتبه در هفته های اخیر توجه ها را به خودش جلب کرده است. این سریال که برگرفته از رمانی به همین نام نوشته دکتر گلسرن بودایجی اوغلو و بر اساس داستانی واقعی است، به دلیل از دست دادن هیجان  بیشتر مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفت.

به همین دلیل هدف از اضافه شدن بازیگر جدید به سریال, افزایش هیجان آن  است. در قسمت آخر یک نام برجسته به سریال خواهد آمد. این بار فردی از گذشته رافت کور اوغلو آمده.. داستان عشق کوروغلو رنگ دیگری به سریال خواهد بخشید. با باز شدن دفترچه های قدیمی رافت، شخصیت گولسون در سریال اضافه شده است.

لاچین جیلان در سریال به شخصیت گولسون جان می دهد. بازیگر چیره دستی که از دهه 90 وارد عرصه بازیگری و تئاتر شده است، در سریال ها و فیلم های تلویزیونی زیادی حضور داشته است. او همچنین با سریال های تلویزیونی Hatırla Sevgili و Çilek Kokusu شناخته می شود.

شخصیت جدیدی از کتاب عشق رافت بیرون می‌آید که  باعث ایجاد بحران بزرگی در داستان می شود.

لاچین جیلان  3 ساله در تلویزیون حضور نداشته،  آخرین کارهای او سریال تلویزیونی “Insanlık Suçu”  ( جرم انسانیت ) در سال 2018 و “Aşk Ağlatır” ( عشق می گریاند ) در سال 2019،بودند.  جیلان یکی از استادان این صنعت است که به بازیگران جوان هم آموزش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا