سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دورهمی بازیگران «هری پاتر»: دانیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت را دوباره با هم ببینید

دانیل رادکلیف، اما واتسون، روپرت گرینت در یک عکس جدید از ویژه برنامه آینده HBO Max،  به مناسبت بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز، دور هم جمع شدند.  این سه نفر  روی صندلی‌های سرسبز بورگوندی نشسته‌اند، لبخند می‌زنند و خاطراتشان در صحنه فیلمبرداری را مرور می‌کنند.

پس از اکران هشتمین و آخرین فیلم هری پاتر در سال 2011،  اولین باره که این سه نفر دوباره کنار هم قرار می‌گیرند. برای ویژه برنامه، بازیگران و فیلمسازان سابق هر هشت فیلم هری پاتر به این بازیگران ملحق می‌شوند تا سالگرد اولین فیلم فرنچایز، هری پاتر و سنگ جادو را جشن بگیرند.

واتسون قبلاً در مورد اینکه چقدر “مفتخره” که بخشی از این فرنچایز است،  متنی نوشت و عکسی از خودش و بازیگران فیلم  به اشتراک گذاشت.

“من نه تنها به عنوان بازیگر در این فرنچایز ، بلکه به عنوان کسی که کودکی اش را در این مسیر طی کرده افتخار می کنم.  من افتخار می کنم که با همدیگر مهربان بودیم و از یکدیگر حمایت کردیم.” “بیستمین سالگرد هری پاتری ها مبارک! امیدواریم از بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز لذت ببرید که  قراره روز سال نو، 1 ژانویه در HBO Max پخش شود. ⚡️ چیزهای زیادی هست که منتظر آنیم.”

ویژه برنامه بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز در 1 ژانویه 2022 در HBO Max پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا