سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

مایکل بی. جردن قرار است نقش یک سرباز را در فیلم جدید A Journal for Jordan بازی کند.

مایکل بی. جردن قرار است در فیلم جدید A Journal for Jordan نقش یک سرباز را بازی کند.

این بازیگر 34 ساله در شماره این هفته به PEOPLE می گوید: “شما مرا می شناسید، من از نظر جسمی دوست دارم یک  تغییر و تحولی داشته باشم.”

جردن نقش گروهبان فقید چارلز مونرو کینگ را در این فیلم به کارگردانی دنزل واشنگتن بر اساس کتاب خاطرات پرفروش دانا کندی در سال 2009، دفترچه خاطراتی برای جردن داستانی از عشق و افتخار، ایفا می کند.

داستان این فیلم درباره زندگی واقعی «دانا کندی» است. او روزنامه‌نگاری است که برنده جایزه ادبی پولیتزر شده‌ و  این فیلم به رابطهٔ عاشقانه‌ای او با گروهبان یکم «چارلرز مونرو کینگ» خواهد پرداخت.

کندی که الان 56 ساله هست، با کینگ، دوست سابق پدرش، در خانه  دوران کودکی اش در کنتاکی در ژوئن 1998 آشنا شد. در مارس 2006، زمانی که کینگ در خارج از کشور در حال جنگ در عراق بود، کندی پسرشان جردن را به دنیا آورد.

کینگ در اکتبر 2006 بعد از اینکه فقط یکبار پسرش جردن را دید , در اوت همان سال  وقتی پسرش 7 ماهه بود در حادثه انفجار کنار جاده ای جان باخت. اما کینگ نامه ای پر از درس های زندگی و درباره تجربیاتش برای پسرش نوشت.

واشنگتن 66 ساله از جردن و همبازی اش شانته آدامز، که نقش نویسنده کندی را بازی می کند، می خواهد هر کاری که می توانند انجام دهند تا آنها را به خوبی به تصویر بکشند.

نامه ای برای جردن اکنون در سینماها در حال نمایش است.

تیزر این فیلم را می توانید از اینجا ببینید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا