سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

دواین جانسون نقش پادشاه «کامِهامها» را در فیلم The King بازی خواهد کرد

Deadline تایید کرد پس از اینکه استودیوهای Warner Bros و  New Line در مزایده برنده‌ی فیلم The King «پادشاه» شدند، دواین جانسونِ بزرگ (Dwayne Johnson) بازیگر فیلم‌های Jungle Cruise و Hobbs And Shaw نهایتا قرار شد تا نقش پادشاه کامِهامها (Kamehameha) را این در پروژه که به کارگردانی رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و فیلم‌هایی از قبیل Forrest Gump، Flight و Allied و نویسندگی رندال والاس (Randall Wallace) نامزد جایزه‌ی اسکار و نویسنده‌ی آثاری همچون Braveheart، We Were Soldiers و Pearl Harbor انجام می‌شود، بازی کند.

3265-78999

کامِهامها پادشاه افسانه‌ای هاوایی، اولین کسی است که جزایر هاوایی را متحد کرد. او کنترل سرنوشت مردم هاوایی را بدست گرفت و به جزیره نشینان فرهنگ تجارت با کشتی‌های اروپایی را یاد داد؛ به طوری که وقتی کشتی‌های خارجی به آنجا می‌آمدند فکر می‌کردند وارد بهشت شده‌اند.

باید یادآور شویم که جانسون همواره دوست داشت نقش کامِهامها را بازی کند و ایفای این نقش سال‌ها است که در ذهن او وجود داشته است. این در حالی است که گروه فیلم‌برداری فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»، جانسون و تیم تهیه کنندگان، احساس کردند که اکنون زمان آن رسیده است که این رویا به حقیقت بپیوندد. آنها به دنبال والاس بودند تا فیلم نامه را بنویسد و به همراه زمکیس به این پروژه بپیوندند. حتی در سال ۲۰۱۷ یک کشیش اهل هاوایی به افتخار جانسون، والاس و گارسیا جشنی برپا کرد.

فیلم The King توسط زمکیس، والاس و Seven Bucks Productions که از آنِ جانسون است به همراه دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) و FlynnePictureCo تهیه کنندگی می‌شود. شروع کار بر روی آن نیز در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا