سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بازیگری که سریال Yasak Elma ( سیب ممنوعه ) را ترک می کند مشخص شد.

سریال Yasak Elma با پخش فصل پنجم، عصر دوشنبه ها از شبکه فاکس تی وی همچنان با علاقه  تماشا می شود. یکی از مهم ترین دلایلی که سریال همچنان می تواند بینندگان زیادی را به خودش جذب کند، تمدید مداوم داستان است.

این وضعیت باعث شد که به مرور اسامی بسیاری از داستان خارج شوند و نام های جدیدی به  داستان اضافه شوند. در ابتدای فصل پنجم، بیران داملا یلماز و مورات آیگن به نقش‌های اصلی پیوستند و به مرکز ثقل جدید داستان سریال تبدیل شدند.

با بازی موثر ادا اجه، شوال سام و برک اوکتای در نقش‌های اصلی، اگرچه سیب ممنوعه دستخوش تغییر بزرگی شده است، اما می‌تواند در فصل پنجم به رتبه‌بندی خوبی دست یابد.

نام دیگری که از داستان سریال جدا خواهد شد نیهان آیپولات هست که در فصل پنجم  این سریال حضور دارد  و از این تیم خداحافظی خواهد کرد. قرار است بازیگر نقش شخصیت آرزو در نتیجه یک اتفاق غیرمنتظره که در خاطره ها باقی می ماند سریال را ترک کند.

پیش بینی می شود  که یاساک الما برای فصل ششم هم تمدید شود. این نشان می دهد که ممکن است به زودی شخصیت های جدید و نام های معروف جدید به داستان سریال بپیوندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا