سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

هیجان طرفداران بهار شاهین زیاد شده، سریال جدید او رد پای” استانبول ظالم” را دارد!

سریال ” استانبول ظالم ” اهمیت زیادی در کارنامه بهار شاهین دارد. این بازیگر متولد 1997 در آنکارا یکی از هنرپیشه هایی هست  که از سال 2015 روی صحنه رفته است.

این بازیگر که در 16 سالگی با بازی در سریال درام ” اون زندگی منه ” در نقش موگه ، توجه همه را به خودش جلب کرد، در پروژه های مختلفی بهپشت سر هم شرکت کرد و به یکی از مطرح ترین بازیگران زن تبدیل شد. .

بهار شاهین که  از فرصت هایی که به او داده شد به خوبی استفاده کرده، حتی پیشنهاد بازی در  سریال روزی روزگارانی در چوکوروا  را هم نپذیرفت.

این بازیگر جوان که بعداً به جای پیوستن به یک سریال تلویزیونی ترجیح داد در یک پروژه جدید شرکت کند،بازی خیلی خوبی در استانبول ظالم انجام داد، سریالی که در  2019-2020 پخش شد.. تهیه کننده سریال استانبول ظالم Avşar Film بود. بهار شاهین که با ماین توگای در نقش اصلی این سریال بازی می کرد، حالا برای بازی در  سریال ” معصوم و زیبا ”  با همان تهیه کننده و درکنار ماین توگای قرارداد امضا کرده است.

در این سریال به کارگردانی آیتاچ چیچک علاوه بر بهار شاهین بازیگران جوانی مانند دوغان بایراکتار, سوده زلال گولر ,آسلی سومن و ارکان مریچ  هم حضور دارند.

داستان سریال “معصوم و زیبا ” درباره دو دختر جوانه که در یک پرورشگاه بزرگ شده اند و  اتفاقات غم انگیز زیادی در زندگیشان داشته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا