سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دنیل رادکلیف فاش می‌کند که چرا نمی‌خواهد در فیلم « Harry Potter and the Cursed Child » بازی کند.

دنیل ردکلیف به این زودی ها به دنبال بازگشت به دنیای جادوگران نیست.

در گفتگو با نیویورک تایمز  به عنوان بخشی از مصاحبه گروهی با بازیگران فیلم “شهر گمشده” چانینگ تیتوم و ساندرا بولاک , از ردکلیف در مورد صحبت های اخیر در مورد فیلم ” Harry Potter and the Cursed Child” سوال شد.

کارگردان کریس کلمبوس – که کارگردانی دو قسمت اول مجموعه فیلم های هری پاتر را بر عهده داشت – به طور علنی علاقه اش را برای اکران این فیلم در سینما با  بازی رادکلیف در نقش اصلی ابراز کرده است. با این حال، ستاره 32 ساله می گوید که او چنین اتفاقی را نمی خواهد.

ردکلیف در پاسخ به سوالی درباره این احتمال، گفت: پاسخ من پاسخی نیست که بقیه دوست داشته باشند.

ردکلیف گفت: «فکر می‌کنم خیلی توانستم به عقب برگردم و از آن لذت ببرم، اما الان این دیگر بخشی از زندگی روزمره من نیست. “من به نقطه ای می رسم که احساس می کنم در پاتر موفق شدم و از جایی که الان هستم واقعا راضیم.”

او اضافه کرد: “بازگشت به عقب تغییر بزرگی در زندگی من خواهد بود.”

همانطور که گفته شد، ستاره تا حدی در را باز گذاشت، اما روشن کرد که بازگشت به آن شخصیت چیزی نخواهد بود که او در آینده نزدیک به آن علاقه مند باشد.

در حالی که ردکلیف به تازگی در فیلم ” شهر گمشده ” بازی کرده ،اما حالا برای بازی در نقش یانکوویچ برای فیلم زندگینامه آینده این کمدین  خبرساز شد.

Weird: The Al Yankovic Story از کانال Roku پخش خواهد شد، اما هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.  “The Lost City”  شهر گمشده در تاریخ 19 مارس اکران می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا