سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیک جیلنهال می‌گوید حمایت پدرش از او در فرش قرمز به معنای «همه چیز» است

خانواده برای  جیک جیلنهال به معنای همه چیز است. این بازیگر 41 ساله در اولین اکران فیلم جدیدش، آمبولانس، در لس آنجلس، با ویل مارفوگی از ET صحبت کرد و  از حمایت پدرش، استفن، روی فرش قرمز صحبت کرد.

جیک جیلنهال  گفت: “من فکر می کنم  مهم نیست که چه کاری انجام می دهیم و چقدر در زندگیمان موفقیم، تنها چیزی که واقعاً مهمه خانواده و افرادیه که دوستشان داریم.” “و البته برای من، حضورم در اینجا باورنکردنی و بسیار شگفت انگیز است که در این فیلم بزرگ و بخشی از آن باشم، اما دیدن پدرم روی این فرش، حمایتش از من برای من همه چیز است.”

جیلنهال کل دیدگاهش را در مورد تعادل بین کار و زندگی در طول این سال ها تغییر داد و به ET گفت که زندگی او این روزها همه اش درباره مردم است.

او ادامه داد: «دقیقاً همان چیزی که گفتم، یعنی فکر می‌کنم که واقعاً به مردم، دوستانم و خانواده‌ام مربوط می‌شود.» فکر می‌کنم همه ما  به سمت افرادی که دوستشان داریم راهنمایی شده ایم و کسانی که ما را دوست دارند همه ما هر طور که هست خانواده خودمون را می سازیم و برای من این از همه چیز مهمتر است.

در فیلم هیجانی به کارگردانی مایکل بی، یحیی عبدالمتین دوم نقش یک سرباز کهنه‌کار را بازی می‌کند که برای تامین هزینه‌های پزشکی همسرش به پول نیاز دارد و  با برادر ناتنی اش، با بازی جیک جیلنهال، همکاری می‌کند تا 32 میلیون دلار از یک بانک لس‌آنجلس سرقت کند. با این حال، هنگامی که نقشه فرارشان خوب پیش نمی رود، دزدان ناامید آمبولانسی را می دزدند که حامل یک پلیس به شدت مجروح و یک کارگر EMT است. این دو برادر که در یک تعقیب و گریز با سرعت بالا گرفتار می شوند، باید راهی پیدا کنند که از قانون فرار کنند و در عین حال گروگان هایشان  را زنده نگه دارند.

جیلنهال  در حالی که از خواهرش، مگی جیلنهال، در حرفه پشت دوربین فیلمش، دختر گمشده، حمایت می‌کرد، گفت که خودش هنوز قصد ندارد پشت دوربین بنشیند.

جیک جیلنهال درباره کارگردانی گفت: “من فکر می کنم باید آن را در قلب خودتون داشته باشید. باید بدانید که داستانی وجود دارد که واقعا نمی توانید برای انجام چنین کاری نه بگویید.” من  افرادی مانند مایکل بی یا افرادی مانند خواهرم که کارگردانی فیلم را انتخاب می‌کنند، تحسین می‌کنم. این در ذات آن‌هاست.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا