سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال محکوم جایگاه رتبه بندیش را به سریال Camdaki Kız ( دختر پشت پنجره ) داد

از دست دادن مخاطب در هفته های پایانی سریال محکوم (زندانی) که عصر پنجشنبه پخش می شود، همه را متعجب کرد. هفدهمین قسمت این سریال که اونور تونا و اسماعیل حاجی اوغلو با بازی های فوق العادشون در آن به چشم آمدند، به پایان رسید. رفتن سرای کایا بازیگر نقش جمره از سریال هوادارانش را بسیار ناراحت کرد.
این سریال جدیدا افت شدیدی در امتیاز داشت. محکوم که توانسته بود در رده همه افراد اول شود، در رده های AB و ABC1 مقام اول را به رقیبش Camdaki Kız (دختر پشت پنجره) داد.

این کاهش چشمگیر بینندگان با ماه رمضان ارتباط دارد. سریال محکوم که هنوز میلیون ها نفر را به خودش جذب می کند، به نظر می رسد در رقابت برای کسب مقام اول امتیازش را از دست داده است.

سریال Camdaki Kız ( دختر پشت پنجره ) یکی از سریال های پرطرفدار  کانال دی مدتی در سایه سریال محکوم مانده بود در هفته های اخیر با تغییراتی که در داستان به وجود آورد بار دیگر به میدان آمده است

در حالی که قسمت سی و نهم  سریال “Camdaki Kız” پخش شد، رتبه اول در گروه AB و ABC1 به دست آمد. می بینیم که این سریال که در رده ی همه افراد رتبه چهارم را به خودش اختصاص داده است و نسبت به رقیبش، محکوم، شانس بهتری دارد.

البته لازم به ذکره که رقابت برای کسب مقام اول بین این دو سریال در هفته های آینده ادامه خواهد داشت و ممکن است رتبه بندی ها تغییر کند.

سریال محبوب Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) از ATV با وجود نزدیک شدن به قسمتهای پایانی همچنان در رتبه دوم همه افراد است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا