سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

برای “Luise Fonsi”، «دِسپاسیتو» چیزی بیشتر از یه آهنگ تابستونیه!

«دِسپاسیتو» به عنوان یکی از بعترین آهنگ های تابستونیه اما شاعر و خواننده اش”Luise Fonsi” در واکنش اون رو به یه نامه ی پراز عشق و دوست داشتن برای جزیره مادریش «پورتو ریکو» توصیف کرده…
من میخواستم به جایی که متعلق بهش هستم بپردازم .
لوییس فونسی “Luise Fonsi”گفته:« که
من هرگز آهنگی رو برای پورتو ریکو انجام ندادم چون آهنگ های من کمی بیشتر به رمانتیک مربوط میشد اما پورتو ریکو قابلیت چیزهای مختلف رو داره.»
فونسی ” Luise Fonsi”تا یازده سالگی در پورتو ریکو بوده و هنوز هم اونجا خونه داره .
موزیک ویدیو ی این کار در لا پرلا در شانتی در شهری در ساحل آتلانتیک ضبط شده…این منطقه به خاطر جنایت زیاد و فقرش مشهوره که از پایتخت با دیوار جدا شده.
فونسی “Luise Fonsi”گفت من هیچ وقت همچین ملودی رو اونجا نمینوشتم اگه اونجا بزرگ نمیشدم ، این تو خون منه . من با گوش کردن به ضبط های سالسای پدرم بزرگ شدم.
این آهنگ رو برای هردو کشور پورتو ریکو و آمریکا نوشتم که توجه اونها و همه رو به لذت بردن و گذروندن همراه با خوشی جلب کنه.
زمان از وقتی که فونسی ” Luise Fonsi”در پرتو ریکو بود میگذره الان اونجا با ویروس زیکا آلوده شده و ممکنه با بی توجهی به مرکز کنترل بیماری، شیوع اون افزایش پیدا کنه.

001205297دانلود3478

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا