سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

جولیا گارنر بهترین انتخاب برای ایفای نقش مدونا در فیلم بیوگرافی جدید است

به گزارش ET, جولیا گارنر بازیگر Inventing Anna بهترین انتخاب برای ایفای نقش مدونا در فیلم زندگینامه جدید است.

پروژه MADONNA در یونیورسال پیکچرز در حال ساخته و گارنر به عنوان نقش اصلی فیلم شناخته می شود. خبر  انتخاب گارنر برای ایفای این نقش پس از گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه فلورانس پیو، الکسا دمی از ایفوریا، اودسا یانگ و  بی بی رکسا  برای ایفای نقش این افسانه موسیقی نامزد شده اند, منتشر شد

طبق گزارش ورایتی، این فیلم روزهای اولیه زندگی این هنرمند جنجالی و ملکه پاپ را دنبال می کند. ایمی پاسکال تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و مدونا قراره یکی از نویسندگان فیلمنامه باشد و همچنین کارگردانی فیلم را هم بر عهده خواهد داشت.

ماه گذشته، ای تی با دوست قدیمی مدونا، هنرپیشه، دبی مازار، در مورد این فیلم زندگی‌نامه‌ و نظرش درباره جولیا فاکس که ظاهراً نقش او را در فیلم بازی خواهد کرد، صحبت کرد.

مازار گفت: «اول از همه، مدونا هنوز در حال نوشتنه و هنوز کسی را انتخاب نکرده است. جولیا فاکس  دوست‌داشتنیه. من هرگز او را ندیده‌ام، اما او در فیلم Uncut Gems فوق‌العاده بود و من یک بار با او مصاحبه کردم و  زیباست.

او ادامه داد: “از نظر من، او در واقع  بیشتر شبیه مدونا به نظر می رسد تا من. بنابراین، شاید او قراره نقش مدونا را بازی کند، پس چه کسی می داند؟”

در حالی که انتخاب بازیگران در حال حاضر مشخص نیست ، مزار گفت که او می داند که دوستش “فرد مناسب را انتخاب خواهد کرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا