سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار حوادثاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دو بازیگر از سریال ‘The Chosen One’ نتفلیکس در تصادف اتومبیل در مکزیک کشته شدند

دو بازیگر سریال The Chosen One از نتفلیکس طی یک تصادف وحشتناک در مکزیک که منجر به مجروح شدن شش نفر از تیم تولید شد جان باختند.

اداره فرهنگ باخا کالیفرنیا همچنین روز جمعه فاش کرد که ریموندو گاردونو کروز و خوان فرانسیسکو گونزالس آگیلار دو بازیگری هستند که در این تصادف جان باختند.

بر اساس گزارش‌های متعدد، این حادثه روز پنجشنبه زمانی رخ داد که بازیگران و عوامل به نزدیکی Mulege در شبه‌جزیره باجا کالیفرنیا سور سفر کردند. در حال حاضر مشخص نیست که چه چیزی منجر به تصادف ون آنها شده ، اما گزارش ها می گویند ون پس از خروج از جاده در یک منطقه بیابانی واژگون شد. آسوشیتدپرس گزارش داد که عوامل در نزدیکی منطقه سانتا روزالیا مشغول به کار بودند.

سریال The Chosen One که بر اساس مجموعه کتاب های کمیک American Jesus توسط مارک میلار و پیتر گراس ساخته شده، درباره پسری 12 ساله است که ادعا می کند به عنوان عیسی مسیح بازگشته و دارای قدرت های کتاب مقدس است و قول می دهد که بشریت را نجات دهد. میلار همچنین کتاب های کمیک Kick-Ass، Kingsman و Jupiter’s Legacy را نوشته است.

در حال حاضر مشخص نیست که این تراژدی چگونه بر تولید سریال اثر خواهد گذاشت. فیلمبرداری این سریال در ماه آوریل آغاز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا