سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جوسی اسمولت می گوید بازگشت به هالیوود آنهم با فرش قرمز جایزه BET «شگفت انگیز» است

جوسی اسمولت پس از مشکلات حقوقی فراوان در سه سال و نیم گذشته به هالیوود بازگشته و از اینکه دوباره هنرش را بسازد هیجان زده است.

اسمولت با کوین فریزر از ET روی فرش قرمز مراسم جوایز BET امسال در مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس روز یکشنبه صحبت کرد و در مورد بازگشت حرفه ای اش به عنوان کارگردان فیلم اصلی  B-Boy Blues صحبت کرد.

در حالی که اسمولت گفت که «هیچ وقت فکر نمی‌کنم که در مسیر برگشت قرار بگیرم»،اعتراف کرد که این فرصت برای بازگشت به صحنه و خلق آثار پس از رسوایی قانونیش «شگفت‌انگیز» بوده است

اسمولت در مورد اینکه پشت دوربین برای هدایت یک پروژه و همکاری با بازیگران دیگر به عنوان کارگردان قرار می گیرد، گفت: “همیشه این برنامه من بوده ، به اصطلاح می توان امپراتوری من را گسترش بدم.” “برای گسترش سطح کاری که می خواهم انجام دهم… تا بتوانم نسل جدیدی از هنرمندان و بازیگران و این استعدادهای شگفت انگیز را به وجود بیاورم.”

فیلم B-Boy Blues با بازی  تیموتی ریچاردسون، لدیسی، برندی ایوانز، هدر بی، مارکیز ویلسون، جباری رد، برودریک هانتر و توماس مکی اقتباسی سینمایی از رمان جیمز ارل هاردی به همین نام است.

اولین کارگردانی اسمولت پس از آن صورت می گیرد که او در ماه مارس به ۱۵۰ روز حبس در پشت میله های زندان و به ۳۰ ماه حبس تعزیری محکوم شد  درست سه ماه پس از مجرم شناخته شدن او در پنج مورد از شش فقره رفتار نابهنجار که به آن متهم شده بود.

اسمولت همچنین پیامی برای کسانی داشت که به او پایبند بودند و در طول رسواییش از او حمایت کردند، زیرا او قاطعانه تخلفات را انکار می کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا