سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند

در نهایت جنیفر لوپز و بن افلک بله گفته اند، منبعی به ET گفت که این دو ستاره در لاس وگاس در آخر هفته ازدواج کردند.

منبع به اشتراک گذاشت: “جن و بن در وگاس ازدواج کردند. آنها با هم خیلی خوش می گذرانند بن خیلی عاشق جن است و احساس می کند که جن هم او را دوست دارد. هر دو با یکدیگر احساس راحتی می کنند  بن در کنار جن احساس جوانی می کند و دوست دارد او بهترین خودش را نشان دهد..”

این منبع گفت که این زوج احساس می کنند “در سطح دیگری با یکدیگر ارتباط دارند” و هر دو “واقعاً در کنار یکدیگر هستند”.

این منبع همچنین خاطرنشان کرد که لوپز فکر می کند افلک یک “پدر و شریک باورنکردنی” است و این زوج بی صبرانه منتظر ساختن خاطرات با هم و به عنوان یک خانواده هستند.

در حالی که جزئیات بسیار کمی در مورد عروسی آنها در حال حاضر مشخصه، یکی از نمایندگان عروسی لاس وگاس، به ET تایید کرد که لوپز و افلک در A Little White Chapel Vegas ازدواج کرده اند.

TMZ اولین بار بود که این خبر را گزارش کرد، عروسی تنها سه ماه پس از خواستگاری افلک از لوپز  – برای دومین بار در رابطه آنها – برگزار شد  همچنین در پرونده مجوز ازدواج اشاره شد، به نظر می رسد که جنیفر لوپز,  افلک را به عنوان نام خانوادگی قانونیش انتخاب کرده است.

عروسی این زوج در لاس وگاس کمی بیش از یک سال پس از احیای دوباره عاشقانه شان در فوریه 2021 برگزار شد.

افلک و لوپز قبلاً در سال 2002 نامزد کردند، زمانی که افلک با یک حلقه صورتی به یاد ماندنی خواستگاری کرد، اما در سال 2004 آن را بهم زدند. آنها قبل از جدایی لوپز از نامزد سابقش، الکس رودریگرز، رابطه دوستانه ای داشتند.

این چهارمین ازدواج لوپز است. او قبلاً از سال 1997 تا 1998 با اوجانی نوآ ازدواج کرده بود. سپس از سال 2001 تا 2003 با کریس جاد و سپس از سال 2002 تا 2004 با مارک آنتونی ازدواج کرد. لوپز و آنتونی دوقلوهای مشترک دارند، مکس و اِمی.

این دومین ازدواج افلک است. او قبلاً از سال 2005 تا 2018 با جنیفر گارنر ازدواج کرده بود. آنها سه فرزند دارند – ویولت، سرافینا و ساموئل.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا