سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دستمزد جیسون سودیکیس، کوین کاستنر و تعدادی دیگر از پردرآمدترین ستاره های تلویزیونی فاش شد

اخیرا، Variety برخی از دستمزدهای نجومی که ستاره های تلویزیون میگیرند را منتشر کرده و اعداد شگفت آور هستند.

بر اساس این گزارش، کوین کاستنر احتمالاً پردرآمدترین بازیگر تلویزیونه که برای بازی در  سریال یلوستون به ازای هر قسمت 1.3 میلیون دلار می گیرد. رقیبش ماهرشالا علی هم طبق گزارش‌ها حدود 1.3 میلیون دلار برای نقشش در سریال The Plot دریافت می‌کند که قرار است در Hulu پخش شود و هنوز اکران نشده است.

در همین حال، الیزابت ماس هم برای سریال جدیدش  Shining Girls  برای اپل تی‌وی پلاس به بالاترین رده‌های حقوق‌بگیرها رفته و ۱.۱ میلیون دلار به خانه برد.

هریسون فورد و هلن میرن هم پول زیادی به خانه می‌برند و برای نقش‌هایشان در سریال پیش درآمد یلوستون 1923، 1 میلیون دلار در هر قسمت می گیرند. طبق گزارش‌ها، مایکل کیتون برای بازی در مینی‌سریال درام Hulu Dopesick و سیلوستر استالونه هم برای بازی در سریال آینده Tulsa King همان مبلغ را دریافت می کنند

ویل فرل و پل راد، بازیگران سریال The Shrink Next Door، هر دو یک میلیون دلار در هر قسمت دریافت می کنند و تنها ستاره کمدی که بخشی از این کلوپ میلیون در هر قسمته، جیسون سودکیس بازیگر سریال محبوب تد لاسو است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا