سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ظهور زوج محبوب دوره گذشته، جمره بایسل و آیتاچ شاشماز متوقف نمی شود

زوج هایی هستند که در سریال های تلویزیونی پارتنر هم هستند که سال ها فراموش نمی‌شوند . در حالی که تورکان شورای و کادیر اینانیر با فیلم Selvi Boylum Al Yazmalım تاج و تختی را در دل مخاطبانشون  گذاشتند، این دو هنوز در خاطره ها باقی مانده اند.

کیوانچ تاتلیتوغ و برن سات با سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) قلب تماشاگران را تسخیر کردند. دو نام مشهور که همکاری‌هایشان فراموش نشده است، حالا برای یک پروژه سینمایی که قرارع برای نتفلیکس فیلم‌برداری شود، دوباره گرد هم آمده‌اند.

کنان ایمیرزالی اوغلو و جانسو دره زوج مورد علاقه سریال ازل هستند. مخاطبان هر روز با بازیگران جوان زیبا، خوش‌تیپ و با استعداد زیادی روی پرده‌ها دیدار می‌کنند. بنابراین، ستاره های جدیدی که معروف می شوند و توجه همگان را به خود جلب می کنند، چه کسانی هستند؟

ضمیمه یکشنبه روزنامه حریت این موضوع را پیگیری کرد. آنها از خوانندگان آن درباره بازیگران زن و مرد جوانی که اخیراً «بهترین» شده‌اند سؤال کردند. نظرسنجی انجام شد که در آن 360 هزار نفر رای دادند. طبق نتایج این نظرسنجی، آیتاچ شاشماز و جمره بایسل که در فصل گذشته در سریال بات اویونو پارتنر بودند، اول شدند.

زوج آیتاچ شاشماز و جمره بایسل که سر صحنه سریال با هم آشنا شدند و در زندگی واقعی عاشق شدند، با کسب بیشترین رای در بین 20 فینالیست زن و 20  مرد، رتبه اول را به خود اختصاص دادند‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا