سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مایک سورنتینو (The Situation)، پنجمین سالگرد هوشیاریش را جشن می گیرد.

 

مایک سورنتینو روز جمعه فاش کرد که اخیراً پنجمین سالگرد هوشیاریش را جشن گرفته است.

ستاره “Jersey Shore ” از طریق اینستاگرام گفت که در ماه دسامبر به نقطه عطف پنج ساله رسید و آن را “یکی از افتخارآمیزترین لحظات [خود]” خواند.

“BDS در زندگی شرایطی را تجربه کرده است که یکی از آنها اعتیاد است. سورنتینو نوشت: “من به عنوان یک آدم خیلی بزرگ شده ام ، از موانع زیادی عبور کرده ام و یکی از افتخارآمیزترین لحظات من جشن 5 سالگی هوشیاری مداومم در دسامبر گذشته است.”

سورنتینو ، 38 ساله ، که صریحاً در مورد سوء مصرف داروهای تجویز شده خود صادق بوده است ، روز جمعه اظهار امیدواری کرد که با صحبت در مورد سفرش بتواند به دیگران کمک کند.

“من در سفر اعتیادم سهیم هستم ، زیرا شکستن کلاله اعتیاد بسیار مهم است. مردم در آنجا رنج می برند چون می ترسند درباره نیاز به کمک صحبت کنند. اگر من بتوانم به یک نفر کمک کنم این کار ارزشمند است. “

سورنتینو همچنین اطلاعات تماس متخصصان درمانش را ارائه داده است.

“اگر شما یا کسی که می شناسید با مشکلات اعتیاد یا بهداشت روان دست و پنجه نرم می کنید ، از درخواست کمک نترسید. اگر من می توانم این کار را انجام دهم ، می دانم تو هم می توانی! ” او نتیجه گرفت.

سورنتینو به عنوان پدر برای اولین بار منتظر فصل بعدی زندگیش است. در ماه دسامبر ، او و همسرش لورن اعلام کردند که در بهار در انتظار پسر بچه ای هستند.

این زوج از سال 2018 ازدواج کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا