سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کادیر دوغلو ناگفته ها را گفت و بزرگترین مشکل صنعت سریال های ترکیه را فاش کرد!

زوج نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو که در سریال تلویزیونی Gecenin Ucunda (در انتهای شب) بازی کردند، در شب نتفلیکس شرکت کردند. برای کادیر دوغلو، ورود نتفلیکس به بازار ترکیه باعث تحول بسیار مهمی شد.

عصر جدیدی در صنعت سریال های تلویزیونی ترکیه آغاز شده  و نتفلیکس بر تولیدات اصلی ترکی تمرکز دارد. این روند که دیزنی پلاس به آن پیوسته  همچنان رو به رشد است و افق جدیدی برای کل مجموعه و جامعه سینما گشوده شده است. کادیر دوغلو هم به این وضعیت توجه کرد و گفت:

من فکر می کنم این پلتفرم چهره ترکیه را تغییر داده است. در وهله اول رقابت را افزایش داده و رقابت همیشه کیفیت را حفظ می کند و باعث شکوفا شدن استعدادهای جدید می شود. امیدوارم بتوان از آن برای تغییر چهره بازار سریال های تلویزیونی و سینمای ترکیه که یک بازار است استفاده کرد. به ارمغان آوردن آزادی در محتوا باعث شد باور کنیم که پلتفرمی وجود دارد که هم می تواند استعدادهای ما را آشکار کند و هم نشان دهد که بازیگران سالهاست که چه کارهایی انجام می دهند. پلتفرم های زیادی وجود دارد. اینها برای تبدیل شدن بازار سریال های تلویزیونی و سینمای ترکیه به یک بخش بسیار مهم است. بنابراین تا جایی که می توانستیم حمایت کردیم.»

با این سخنان، کادیر دوغلو در واقع نتفلیکس را تحسین کرد، اما تاکید کرد که مشکل اصلی، دنیای سریال های تلویزیونی، هنوز به صنعت تبدیل نشده است. سریال ها و فیلم های ترکی توجه جهانیان را به خود جلب کرده و موفقیت های زیادی کسب می کنند. با این حال، دوغلو می گوید با وجود همه این تحولات مثبت، هنوز آگاهی بخشی شکل نگرفته است.

نگاه های محبت آمیز نسلیهان آتاگول به همسرش در طول مصاحبه هم توجه همه را به خود جلب کرد. آتاگول که به خبرنگارانی که در مورد این وضعیت می پرسند لبخند زد، گفت: فکر می کنم عشق در حال افزایشه ثابت نمی ماند، فکر می کنم تبدیل می شود، بله بیشتر می شود.»

نسلیهان آتاگول با بیان اینکه برای شب نتفلیکس هیجان زده است، همچنین توضیح داد که از نظرات همسرش حمایت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا