سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

به سویل آکی در سریال Ben Bu Cihana Sığmazam توجه کنید، همه بسیار شگفت زده خواهند شد!

شخصیت زلیخا همچنان در داستان سریال Ben Bu Cihana Sığmazam که در سه شنبه عصر از روی صفحه نمایش ATV پخش می شود، همه را شگفت زده می کند. مشخص شد که شخصیت زلیخا با بازی سویل آکی بازیگر با تجربه، در دوره آینده شگفتی های جدیدی در داستان خواهد داشت.
سریال Ben Bu Cihana Sığmazam که اوکتای کاینارجا هم نقش اول و هم تهیه کننده آنه، با داستان موفق و رتبه های خوبش به عنوان یک پروژه قوی به راه خودش ادامه می دهد.

شخصیت های قوی و رنگارنگ زیادی در داستان او وجود دارد و تغییر زلیخا در سریال همه را شگفت زده کرده است. سویل آکی بازیگر  گفت که او هم از این وضعیت شگفت زده شده است.
این بازیگر جزئیات زیر را در مورد این شخصیت به اشتراک گذاشت: «زلیخا من را هم غافلگیر می کند، او همه تماشاگران را شگفت زده می کند.زلیخا با شخصیتی متفاوت و پیشنهادی متفاوت در مقابل مخاطبان ظاهر می شود. تنوع زیادی در داستان برای 3-4 فصل وجود دارد. غافلگیری ها در حال افزایش است. این غافلگیری به طور کامل در چشمان مخاطب آشکار می شود .

سویل آکی گفت: « فرد انرژی خودش را به همه نقش‌ها اضافه می‌کند. زلیخا بسیار قوی است. اما حضور او در اینجا و جایگاه او در داستان متغیر خواهد بود. او هر کاری بکند، همچنان یک زن قوی خواهد بود.بعضی نقش‌ها به خوبی با انرژی‌های خاصی مطابقت دارند. من سعی می کنم این انرژی را به بهترین شکل ممکن منتقل کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا