سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجی

آخرین فیلم باب ساجت در جشنواره فیلم آستین به اکران در خواهد آمد.

عوامل و بازیگران فیلم « Daniel’s Gotta Die » از اینکه باب ساجت زنده نماند تا فیلم  را ببیند ناراحت هستند.

این فیلم که آخرین فیلم ساجت هست  قراره اواخر این ماه در جشنواره فیلم آستین به نمایش درآید. این بازیگر و کمدین ژانویه در سن 65 سالگی درگذشت.

جرمی لالوند، کارگردان فیلم، در بیانیه‌ای گفت:«درگذشت باب برای کل تیم فیلم «دانیل باید بمیرد» شوکه کننده بود.او واقعاً این فیلم را دوست داشت. “با اندوه فراوان که او هرگز نتوانست آن را تمام شده ببیند. بی صبرانه منتظرم  تا ببینم مخاطبان به آخرین بازی او در جشنواره فیلم آستین با آخرین هدیه‌اش به همه کسانی که او را دوست داشتند، چه واکنشی نشان می‌دهند.»

متیو درسل، نویسنده این فیلم، گفت که ساجت قلبش را به این پروژه رساند.درسل گفت :باب واقعاً فیلمنامه را دوست داشت و از همان ابتدا نقش بسیار پدرانه ای را بر عهده گرفت. در صحنه او همیشه صفحات فیلمنامه را در دست داشت و اغلب با من صحبت می کرد تا مطمئن شوم که شخصیت همان طور که می خواستم باشد. “اگر کسی باشد که لیاقت دیدن این فیلم را داشته باشد، باب است و من همیشه ناراحت خواهم بود که او نمی تواند فیلم را تماشا کند. او به ما کمک کرد تا یک فیلم زیبا و دلگرم کننده بسازیم و فکر می کنم مردم واقعاً از آن قدردانی خواهند کرد.”

داستان فیلم درباره مردیه که سعی می‌کند با خانواده‌اش ارتباط برقرار کند که ترجیح می‌دهند او را به خاطر ارثش بکشند. جوئل دیوید مور، جیسون جونز، مری لین راجسکوب، کارلی چایکین و ایگی پاپ هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیش از 33 فیلم در جشنواره امسال حضور دارند که قرار است از 27 اکتبر تا 3 نوامبر در آستین تگزاس برگزار شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا