سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آنیل آلتان مانند ابراهیم چلیکول فرشته نجات شد!

از زحمات بازیگران سرشناس سریال های تلویزیونی پس از وقوع دو حادثه زلزله در قهرمان مرعش قدردانی می شود.

یکی از این نام ها ابراهیم چلیکول بود. این بازیگر که بلافاصله بعد از زلزله به منطقه رفت و در امدادرسانی شرکت کرد و اصلا  دنبال خودنمایی نبود، بار دیگر در دل هوادارانش جا گرفت.

کمک های دیگری از سوی آنیل آلتان انجام شد. مشخص شد آنیل آلتان که با پلین آکیل ازدواج کرده و دارای دو دختر است، بلافاصله پس از وقوع زلزله با یک خودروی آفرود برای حمایت از زلزله زدگان راه افتاد.

آنیل آلتان که چند روزیه در هاتای به سر می برد و تلاش می کند با ماشین  آفرود خودش را به روستاهایی برساند که دسترسی به آن ها به دلیل بارش برف سخت است‌.

این تلاش آنیل آلتان که روزها با پرکردن وسیله نقلیه خود از موادی مانند آب و غذا برای زلزله زدگان در جاده های سرد و برفی تردد می کرد هم مورد قدردانی قرار گرفت.

آنیل آلتان که گفته می شود با یک گروه 5 نفره به راه افتاده و روستا به روستا برای رسیدن به زلزله زدگان می رود ، توضیح داد که آنها تلاش کردند تا به مکان هایی برسند که امکان دسترسی نداشتند.

این بازیگر گفت: از آنجایی که خودرو آفرود است به جاهای دور از مرکز می رفتیم و مواد غذایی پخش می کردیم.

از آنجایی که منطقه زلزله منطقه بسیار وسیعی را در بر می گیرد، هنوز روستاهایی وجود دارند که به دلیل برف نمی توان به آنها دسترسی داشت. آنیل آلتان گفت که برای رسیدن به این روستاها تلاش کردند و به ویژه در هاتای ویرانی شدیدی روی داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا