سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله بازی و سرگرمی

اولین به روز رسانی از بازی The Last Of Us Part 1

بعد از دو روز از منتشر شدن عنوان جدید ناتی داگ روی استیم، این استدیو بازیسازی اقدام به عرضه ی نخستین به روز رسانی از بازی The Last Of Us برای کامپیوتر کرد؛علت از این کار حل و رفع و رجوع مشکلات فنی و اجرای بازی بوده است.

دو روز پیش و بعد از دو هفته از انتشار آخرین قسمت فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما توسط شبکه HBO، ریمیک بازی The Last of US که با نام The Last of Us Part I معروف است، برای گیمرهای PC منتشر شد. این بازی پیشتر روی PS5 در دسترس گیمرها بود و مخاطبان کنسول های مختلف از عملکرد فنی این بازی و تغییرات بصری آن نسبت به نسخه اصلی احساس خوبی داشتند . با این اتفاقات پیش بینی می‌شد که  با توحه به استقبال فوق العاده ای  گیمرها و بینندگان سریال  از فصل اول سریال و با توجه به اینکه این بازی اولین نسخه مجموعه است که روی PC عرضه می‌شود، طرفداران زیادی اقدام به خرید این بازی معروف کنند اما به دلیل مشکلات فنی اجرای بازی روی PC علاوه بر مشکلات دیگر همچون افت فریم و عدم اجرای بازی به صورت پایدار، باعث شد که آخرین بازمانده از ما پارت ۱ بازخوردهای چندان خوبی را دریافت نکند و گیمرها از نحوه اجرای بازی عصبانی و ناراحت هستند. به همین خاطر  ناتی داگ ساعاتی گذشته  تصمیم به انتشار نخستین آپدیت بازی Last of Us Part 1 برای PC نمود. این به روزسانی که ورژن ۱.۰.۱.۵ هست با هدف رفع ایرادات فنی بازی و پایدار کردن آن عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا